European VR Congress poświęcony rozwijającej się w szalonym tempie technologii wirtualnej rzeczywistości, już 3-4 listopada odbędzie się w Warszawie. To pierwsze tak kompleksowe wydarzenie sieciujące dostawców technologii z przedstawicielami biznesu

Wirtualna Rzeczywistość (VR) już teraz jest szeroko wykorzystywanym narzędziem w rozrywce i w praktyce. Coraz szerzej korzystają z niej również media, przedsiębiorstwa, organizacje pozarządowe. VR ma wymiar zarówno edukacyjny, jak naukowy. Każdego tygodnia słyszymy o nowych rozwiązaniach technicznych, codziennie pojawia się informacja o nowej produkcji VR. Ta technologia jest w opinii większości przyszłością.

W czasie European VR Congress będziemy więc pytali, jak szybko VR wpłynie na nasze życie. Czy je zdominuje? Jakie znaczenie będzie mieć w medycynie, turystyce, motoryzacji. VR śmiało wkracza też do reklamy i marketingu. Podczas kongresu pokażemy między innymi jak VR pomaga zaangażować konsumenta i jak wpływa na świadomość i wizerunek marek, czy VR może zwiększyć sprzedaż, dla kogo VR już pracuje - case studies, z jakimi barierami należy liczyć się planując działania marketingowe wykorzystujące VR i jak przygotować się do realizacji.

Równolegle do części teoretycznej odbywać się będzie expo, gdzie goście będą mogli doświadczyć, co oznacza zanurzenie w wirtualną rzeczywistość i na co stać dziś producentów tej branży. Nie zabraknie też okazji do networkingu.

Kongres odbędzie się 3 i 4 listopada we wnętrzach centrum konferencyjnego Centrum Nauki Kopernik. W miejscu uznanym przez wszystkich za jedną z najbardziej interesujących placówek kultury i nauki w Polsce, docenianym również za architekturę.

Przedsięwzięcie organizują Konferencje Agora, opierając się na doświadczeniach koncernu medialnego Agora S.A.

Szczegółowy plan wydarzenia dostępny jest na stronie www.vrcongress.pl.

European VR Congress w mediach społecznościowych: FB/EuropeanVRCongress

TT/vrcongress

Instagram/vrcongress