Wykorzystujesz film w swojej komunikacji, kupujesz lub zamawiasz produkcję?

kpr_fb_stat

 

Klub Producentów Reklamowych zaprasza na drugie spotkanie w cyklu bezpłatnych warsztatów dla profesjonalistów zamawiających i kupujących usługi produkcji oraz posługujących się filmem jako narzędziem komunikacji marketingowej.

 

Jesteś zainteresowany pogłębieniem wiedzy w tym obszarze?

 

Ponownie najlepsi producenci podzielą się unikalną wiedzą z obszaru produkcji.

 

gdzie: SAR, Czerska 8/10 Warszawa

kiedy: czwartek 28.06.2018, godz. 15:00

ile: 2h

 

zgłoszenia: klub.producentow@sar.org.pl  (liczba miejsc ograniczona)

 

Tematy spotkania:

 

Specyfika relacji reżyser - dostawcy. Czy i jakie relacje dostawców z reżyserem przekładają się wprost na efektywność?

 

Podczas realizacji filmu reżyser, od którego oczekujemy konkretnego efektu kreatywnego, współpracuje z innymi realizatorami: m.in. z operatorem, scenografem, kostiumografem, kompozytorem, montażystą. Czy wybór reżysera do realizacji spotu oznacza ograniczenie wpływu producenta na to kogo zatrudni do realizacji? A może jest odwrotnie i to producent ogranicza reżysera? A jeśli tak jest, to czy powinien? I czy takie ograniczenie ma wpływ tylko na kreatywny wymiar filmu, czy dotyczy też, a może przede wszystkim efektywności kosztowej?

  

Czy warto stosować specjalistyczne ubezpieczenia filmowe? Ubezpieczenie produkcji reklamowej - kluczowe aspekty.

 

Produkcja filmu reklamowego to często przedsięwzięcie kosztowne, realizowane pod presją czasu i oczekiwań zamawiających. Ryzyka tej działalności obciążają przede wszystkim producentów – ale czy tylko? Czy taką działalność da się sensownie ubezpieczyć i czy warto? Jak duży wybór mają producenci szukający produktów ubezpieczeniowych, co dokładnie chcą ubezpieczać i co mogą? Czy ten obszar ma znaczenie dla zamawiających?

 

Produkcyjne case study. Lotos - Paliwa Zimowe.

 

PRELEGENCI:

 

 

kaper-sawicki

Kacper Sawicki
Executive Producer, Papaya Films

Producent reklamowy i filmowy. Założyciel i Partner Zarządzający domu produkcyjnego Papaya Films z biurami w Warszawie, Londynie i Nowym Jorku. Ukończył Państwową Wyższą Szkołę Filmową, Telewizyjną i Teatralną im. Leona Schillera w Łodzi. Doświadczenie zawodowe zdobywał w MTV Networks Europe oraz produkując dla CBS, BBC i Reautersa. W 2006 r. założył studio produkcyjne Papaya Films, zajmujące się produkcją reklam i branded contentu, a także tworzeniem autorskich treści filmowych. Papaya zrealizowała dotychczas ponad 1000 kampanii w 28 krajach i została wyróżniona 77 nagrodami, m.in. tytułem Domu Produkcyjnego KTR 2012, 2016, 2017 oraz 2018, Złotem, Srebrem i Brązem na Cannes Lions Festival oraz prestiżową SHOTS Award. Inicjator i szef najbardziej uznanego konkursu dla młodych twórców filmowych – Papaya Young Directors. Aktywnie wspiera rozwój reżyserów i sztuki wizualnej. 

 


 

kondrad

Konrad Mikołajczyk
Head od Production / Producer, Film Produkcja

Konrad Mikołajczyk związany jest z branżą reklamową od 16 lat. Przeszedł przez wszystkie stawiska w zespole produkcyjnym, począwszy od pozycji asystenta produkcji  po funkcję kierownika produkcji i producenta. Ma na swoim koncie realizacje dla największych światowych marek. Produkował filmy reklamowe w RPA, Argentynie, Portugalii, Hiszpanii, Słowenii, na Ukrainie, specjalizując się w projektach złożonych technicznie oraz wymagających kontroli nad procesem realizacji. Przez ostatnie lata zaangażowany był w produkcję serwisów zagranicznych, pracując przy tym z czołowymi polskimi i zagranicznymi reżyserami, tworząc filmy reklamowe dla takich klientów jak: Honda, Lexus, Shell, Procter & Gamble, Nestle, Danone, Grupa Żywiec, Heineken, Tymbark, Orlen, Orange/TP, Plus GSM, NC+, Lotto, PKP, PZU, Polpharma, US Pharmacia.

 


 

agnieszka-komosa

Agnieszka Komosa
Insurance Broker / President, MAK onLINE

Wspólnik w firmie MAKonLINE UBEZPIECZENIA Sp. z o.o., która specjalizuje się w ubezpieczaniu filmów, eventów i innych ryzyk specjalnych. Z wykształcenia prawnik, studia podyplomowe w École Nationale d'Assurances organizowane przez Instytut Francuski w Warszawie. Pracuje jako broker z uprawnieniami od 1997 roku. Doświadczenie brokerskie zdobywała w międzynarodowej firmie brokerskiej GRAS SAVOYE gdzie pierwszy raz zetknęła się ze specjalistycznym ubezpieczeniem filmów. Od 2001 roku współpracuje z międzynarodową siecią ubezpieczeniową CIRCLES GROUP, która specjalizuje się w ubezpieczaniu filmów, eventów i innych ryzyk specjalnych na całym świecie. W 2009 założyła wraz z Anetą Graff-Dąbrowską spółkę głównie do obsługi ubezpieczenia klientów z branży filmowej i eventowej.

 


 

magda

Magda Olak
Dyrektor Zarządzający / Producent TANK

Z niesłabnącym entuzjazmem działa na polskim rynku reklamowym od lat 90. Pracowała w strukturach polskich i sieciowych agencji reklamowych jako producentka i szefowa działu produkcji. W ramach agencji Saatchi & Saatchi Poland prowadziła wewnętrzny dom produkcyjny - Happy Production.

Kolejny rozdział w jej karierze to założenie własnego domu produkcyjnego TANK. Ugruntowana pozycja oraz doświadczenie zdobyte w realizacjach ATL pozwala firmie coraz poważniej wchodzić w obszar digitalu. 

 


 

krzeminski.jpg

 

Paweł Krzemiński
CEO / Head CG and VX Supervisor, Televisor 

Przygodę z grafiką komputerową rozpoczął na studiach. Studiował zarówno w Polsce jak i za granicą. Jest współtwórcą  specjalizacji Animacja w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych. Od 15 lat zawodowo związany z postprodukcją reklamową i filmową. Swoje doświadczenie zdobywał w największych studiach
post-produkcyjnych w Warszawie, pracując jako online artist, CG Supervisor i Project Lead. Od 10 lat związany ze studiem Televisor. Odpowiedzialny za prowadzenie projektów najbardziej skomplikowanych postprodukcyjnie i technologicznie. Trzykrotnie był członkiem jury konkursu KTR w kategorii Warsztat Audio/ Wideo. W konkursie See&Say występwał w charakterze eksperta w kategorii Animacja&Video.

 


 

 julian dworak_www

Julian Dworak  
Dyrektor KPR

Producent związany z branżą komunikacji marketingowej od 1999 roku. Pracował dla największych polskich reklamodawców i czołowych agencji reklamowych realizując znaczące i nagradzane produkcje filmowe dla branż: finansowej, telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, FMCG a także kampanie społeczne. Przez ostatnie 12 lat związany ze studiem Opus Film, obecnie pełni funkcję dyrektora Klubu Producentów Reklamowych. Absolwent Łódzkiej Szkoły Filmowej.

 

gdzie: SAR, Czerska 8/10 Warszawa

kiedy: czwartek 28.06.2018, godz. 15.00

ile: 2h

 

zgłoszenia: klub.producentów@sar.org.pl (liczba miejsc ograniczona)