Piotr Łukasiewicz

Brand Planning Director w Obsidianie, w zespole doradztwa ds. marki i komunikacji przy MillwardBrown. Doktor socjologii, prowadził badania stylu życia, obecnie rozwija analizy i doradztwo w oparciu o narzędzia marketingu kulturowego, m.in. trendy społeczno-kulturowe. Wcześniej przez 14 lat kierował działem strategii w agencji McCann Erickson.

Anna Arkuszewska (Koszur)

Związana z branżą komunikacji marketingowej od 1993 roku. Od 1999 zarządzała działem Brand Consulting w ramach agencji DDB Warszawa. Następnie zarządzała oddziałem Corporate Profiles Consulting od roku 2004. Obecnie pełni funkcję Brand Consulting Director w agencji BNA, w której odpowiedzialna jest za doradztwo, wprowadzenie nowych marek na rynek polski oraz przygotowywanie i przeprowadzanie profesjonalnych warsztatów.

 

Maciej Klaś

- Strateg i z wieloletnim doświadczeniem w zakresie planowania komunikacji kampanii marketingowych. Obecnie na wyższym stanowisku menadżerskim w agencji GPD Advertising. W swojej pracy odpowiedzialny jest za opracowywanie strategii marketingowych, doradztwo klientom i consulting strategiczny oraz pełnienie nadzoru nad przeprowadzanymi badaniami rynku. Od kilku lat prowadzi także warsztaty z klientami o tematyce budowania strategii komunikacji marek.

 

Marcin Olkowicz (metodyk-specjalista)

- dysponujący ponad 18-letnim doświadczeniem zawodowym w przygotowywaniu, prowadzeniu, ewaluacji i rozliczaniu projektów szkoleniowych, w tym uczestnictwie w projektach szkoleniowych finansowanych ze środków UE, wykształcenie wyższe, trener, coach i konsultant projektów edukacyjno-rozwojowych, specjalista ds. zarządzania zasobami ludzkimi, wykładowca wyższych uczelni.