mapa_marek

W celu rozeznania cen rynkowych usługi zaprojektowania wykonania i wdrożenia systemu informatycznego Platforma internetowa dla mapy marek (Internetowa Mapa Marek) do 31 maja 2018 r. w ramach projektu pn. „Zwiększenie konkurencyjności małopolskich marek na rynkach zagranicznych”, zwracamy się prośbą o przesłanie kalkulacji cenowej odpowiadającej poniższym założeniom:

Kod CPV:

72000000-5-Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca:

zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie systemu informatycznego o nazwie Internetowa Mapa Marek (dalej IMM), spełniającej rolę systemu informacji geograficznej w j. polskim i w j. angielskim. System IMM musi być aplikacją internetową. Poprzez pojęcie „aplikacji internetowej” rozumie się programowanie wraz z bazami danych, pracujące na centralnym serwerze i udostepniające usługi użytkownikom przez przeglądarkę internetową, dostępne z dowolnego punktu publicznej sieci Internet. System IMM musi umożliwiać wprowadzanie, gromadzenie, przetwarzanie oraz wizualizację danych geograficznych związanych z firmami znajdującymi się na terenie Małopolski. Jest to 140 przedsiębiorstw zgrupowanych w siedem Regionalnych Inteligentnych Specjalizacji (dalej RIS).

Przewiduje się dwie wersje Systemu IMM: podstawową i rozszerzoną.

  1. Wersja podstawowa IMM

System składa się z części administracyjnej przeznaczonej do jego obsługi oraz części publicznej dostępnej dla klientów. System musi zawierać następujące funkcjonalności w wersji podstawowej:

Cześć administracyjna:

1.1. Autentykacja za pomocą loginu i hasła, dostępna poprzez protokół https, autoryzacja uprawnień.
1.2. Zarządzanie użytkownikami i rolami/ uprawnieniami.
1.3. Możliwość wprowadzenia do systemu informacji geograficznych na temat marek znajdujących się na terenie województwa małopolskiego z możliwością przypisywania dodatkowych parametrów (marka zawiera: logo, link do strony, krótki opis, RIS, nazwa firmy, lokalizacja - adres siedziby. System powinien przechowywać dane geograficzne w sposób poszczególnej lokalizacji jak i pojedyncze rekordy jako obszar zamknięty zawierający się wewnątrz porządkowanej tablicy współrzędnych geograficznych.
1.4. Adresy są powiązane z słowikiem TERYT. Jednorazowy import słownika TERYT do bazy danych.
1.5. Jednorazowy import słownika RIS do bazy danych.

Cześć publiczna (kliencka):

1.6. Prezentacja marek na mapie województwa małopolskiego.
1.7. Filtrowanie marek wg słownika RIS
1.8. System powinien dawać użytkownikowi możliwość przeglądania danych z użyciem filtrów powiązanych z parametrami firm, jak i dawać możliwość przeglądania firm za pomocą słów kluczowych
1.9. System powinien dawać możliwość interaktywnego korzystania z mapy poprzez możliwość jej przesuwania, zmianę skali i rodzaj mapy.

  1. Wersja rozszerzona IMM

System w wersji rozszerzonej zawiera wszystkie funkcjonalności wersji podstawowej oraz funkcjonalności wymienione poniżej:

Cześć administracyjna:

2.1. Tworzenie, zapamiętywanie i publikowanie treści w formacie html za pomocą edytora typu WYSIWYG.
2.2. Tworzenie wirtualnych ankiet z takimi zmiennymi jak: pytanie otwarte, pytanie wielkokrotnego wyboru, pytanie z możliwością jednokrotnego wyboru, wraz z możliwością walidacji adresu e-mail. System będzie dawał możliwość automatycznej publikacji i zakończenie czasu przeprowadzenia wirtualnej ankiety z możliwością wyświetlenia danych poszczególnych zgłoszeń, ich zestawienia zbiorczego, jak i możliwość pobierania danych do formatu Excel, jak i możliwość wydruku w estetycznej formie graficznej.
2.3. Prezentacja i możliwość edycji słownika RIS
2.4. Automatyczna aktualizacja słownika TERYT z zasobów GUS

Cześć publiczna (kliencka):

2.5. Wyświetlanie treści tworzonych w części administracyjnej (pkt 3.1) w formie aktualności i innych pokategoryzowanych informacji.
2.6. Wyświetlanie wirtualnych ankiet (pkt 3.2), możliwość ich wypełnienia i wysłania wraz z zapisaniem wyników w bazie danych.
2.7. Pełno-tekstowe wyszukiwanie marek – dane marek zostaną zaindeksowane przez np. Apache Lucene i możliwe będzie przeszukiwanie bazy zbliżone do języka naturalnego (polskiego)
2.8. Wyszukiwanie wg regionów (powiat, gmina) i słownika TERYT

  1. Wymagania techniczne

Wymagania techniczne są wspólne dla części administracyjnej i publicznej oraz wersji podstawowej i rozszerzonej.

3.1. System powinien umożliwiać przeglądanie strony przez osoby niepełnosprawne i być zgodny z wytycznymi WCAG 2.0.
3.2. System powinien działać w oparciu o popularne i bezpłatne serwery www lub aplikacji takie jak: Apache, NGIX, Tomcat.
3.3. System powinien być tak zaprojektowany aby być skalowany, tzn. wraz ze wzrostem obciążenia (liczba równoległych użytkowników) konieczna jest możliwość dołączania kolejnych węzłów serwera.
3.4. Do przygotowania aplikacji powinien być użyty jeden z popularnych języków programowania takich jak: ASP.NET, Phyton, PHP, Ruby, bądź Java.
3.5. Wymiana informacji pomiędzy klientem a serwerem powinna przebiegać w sposób szyfrowany za pomocą kluczy SSL
3.6. Aplikacja powinna być w pełni responsywna i działać prawidłowo na przeglądarkach: IE 11.0 i wyżej, Firefox 34.0 i wyżej, Chrome 40.0 i wyżej, Opera 26 i wyżej
3.7. Podpięcie do strony www.mapa-marek.pl

  1. Zadania dla Wykonawcy:
    4.1. Projekt musi być realizowany w metodologii SCRUM-AGILE, co oznacza cykliczną realizację następujących czynności:
    4.1.1. Przygotowanie projektu systemu informatycznego w formie projekt backlog. Projekt musi uwzględniać: spisane wymagania, historyjki użytkownika, procesy biznesowe, strukturę bazy danych, kryteria akceptacji.
    4.1.2. Projekt graficzny interfejsu.
    4.1.3 Programowanie
    4.1.4. Testowanie.
    4.1.5. Badanie użyteczności systemu.
    4.1.6. Dokumentowanie.
    4.2. Wprowadzenie dostarczonych danych do mapy marek województwa małopolskiego.
    4.3. Import mapy marek, wraz z danymi do publikacji w Internecie.
    4.4. Przeprowadzenie testów przedwdrożeniowych – wydajności i finalnej akceptacji.
    4.5. Przygotowanie harmonogramu prac oraz kosztorysu poszczególnych działań w ramach przedsięwzięcia.
    4.6 Wdrożenie systemu - publikacja mapy marek w Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościach oraz z wykorzystaniem kampanii display, poprzedzonej analizą sieci online pod kątem dotarcia do grupy docelowej

Harmonogram realizacji zamówienia:

  1. W terminie do 31.05.2018 r. Wykonawca zrealizuje następujące zadania:

a)    Do 30.03.2018 Przygotuje projekt systemu informatycznego w formie projekt backlog. Projekt musi uwzględniać: spisane wymagania, historyjki użytkownika, procesy biznesowe, strukturę bazy danych, kryteria akceptacji.

b)   Do 10.04.2018 r. Przedstawi Projekt graficzny interfejsu i Programowanie

c)    Do 30.04.2018 r. Przeprowadzi: Testowanie, Badanie użyteczności systemu oraz Dokumentowanie

d)   Do 15.05.2018 r. Wprowadzi dostarczone dane do mapy marek województwa małopolskiego. Import mapy marek, wraz z danymi do publikacji w Internecie.

e)    Do 31.05.2018 r. Wdroży system - publikacja mapy marek w Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościach oraz z wykorzystaniem kampanii display, poprzedzonej analizą sieci online pod kątem dotarcia do grupy docelowej i przekaże Zamawiającemu.

Forma płatności:

Zapłata za wykonanie usługi odbędzie się po wykonaniu całości przedmiotu zamówienia. Podstawą do wystawienia faktury jest zatwierdzony przez Zamawiającego w terminie do 14 dni kalendarzowych „Protokół potwierdzenia wykonania usługi”, sporządzony według wzoru opracowanego przez Zamawiającego.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania:

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
  2. Oferenci ubiegający się o powyższe zamówienie muszą spełniać łącznie określone warunki udziału w postępowaniu.

1)   Wiedza i doświadczenie:

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania zamówienia wiedzę i doświadczenie, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:

Wykaz wykonanych usług w zakresie przedmiotu zamówienia: zaprojektowania wykonania i wdrożenia systemu informatycznego w okresie ostatnich trzech lat, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.

Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał bądź wykonuje co najmniej 5 usług w zakresie: zaprojektowania wykonania i wdrożenia systemu informatycznego o wartości brutto nie mniejszej niż 4 000,00zł każda z tych usług.

Do wykazu należy dołączyć dowody, czy wskazane usługi zostały wykonane lub są wykonane należycie.

Dowodami, o których mowa powyżej, są:

a)    Poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

b)   Oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczeń,

c)    W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wykazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów.

Kryteria oceny ofert:

  1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

1)      oferta spełnia wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym,

2)      oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,

3)      Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.

  1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że: 1% = 1 punkt. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert.
  2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i wagami procentowymi:

1)   Cena (C)–100 %

Kryterium (PC) może zdobyć maksymalnie

100% punktów. Kryterium oceniane jest według wzoru: PC=(Cmin / Cof)*100, gdzie:

PC – liczba punktów przyznanych ofercie,

Cmin – najniższa zaoferowana cena,

Cof – cena oferty ocenianej,

100– współczynnik stały

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, która uzyska największą ilość punktów na podstawie określonych wyżej kryteriów oceny.

Prosimy o przedstawienie kalkulacji cenowej w kwocie brutto 

  1. Wersja podstawowa IMM

Cena za realizację przedmiotu zamówienia:

a)   Cena brutto wynosi: … zł brutto (słownie: …………………zł brutto)

b) Cena netto wynosi: …… zł (słownie: ………………………… zł netto)

  1. Wersja rozszerzona IMM

Cena za realizację przedmiotu zamówienia:

b)     Cena brutto wynosi: … zł brutto (słownie: …………………zł brutto)

b) Cena netto wynosi: …… zł (słownie: ………………………… zł netto)

Kalkulacja musi zawierać całkowity koszt brutto STAWKĘ PODATKU VAT oraz wszystkie koszty związane z przedmiotem zamówienia.

Kalkulację cenową należy kierować na adres mailowy: bozena.sopniewska@sar.org.pl

 do dnia 2 marca 2018 r., do godziny 12:00.

ZAZNACZAMY, IŻ ROZEZNANIE CENOWE (SZACOWANIE WARTOŚCI ZAMÓWIENIA) STANOWI ELEMENT ANALIZY RYNKU I NIE JEST ZAMÓWIENIEM W ROZUMIENIU USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, A OTRZYMANE OD PAŃSTWA OFERTY NIE POWODUJĄ ŻADNYCH ZOBOWIĄZAŃ.

Informacja o właściwym postępowaniu zamieszczona będzie na stronie https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl po ustaleniu przez Zamawiającego szacunkowej wartości zamówienia.