Dowiesz się, jakie znaczenie ma marka i jej strategia, zrozumiesz różnice pomiędzy konsumentem a shopperem, będziesz potrafić efektywnie dobierać narzędzia promocyjne do celów, jakie chcesz osiągnąć.
DLA KOGO
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników komunikacji marketingowej:
- pracowników działów marketingu,
- pracowników domów mediowych,
- pracowników agencji reklamowych i eventowych.
O SZKOLENIU
Promocje sprzedaży bardzo często przynoszą spadek zysku, ale jednocześnie są oczekiwane przez shopperów podczas ich decyzji zakupowych. Zatem czy ich zastosowanie może ograniczać się tylko do narzędziowego wymiaru?
A może należałoby zmienić ich definicję uwzględniając nie tyle wzrost sprzedaży, co efektywność marketingową?
Porozmawiamy o markach, shopperach, narzędziach promocyjnych również w oparciu do dobre i złe praktyki. „Przygotowanie akcji promocyjnych” to szkolenie, którego celem jest przekazanie wiedzy z zakresu kompleksowego oraz efektywnego stosowania narzędzia, jakim są promocje konsumenckie. Omawiane zagadnienia przedstawione zostaną w szerokim kontekście świata budowania silnych marek.
PROGRAM SZKOLENIA (pdf)
Marka
Czym jest marka, jaką pełni funkcję, dlaczego jest tak ważna, jak ją budować, co to jest strategia komunikacji marki?
Shopper
Jaka jest różnica pomiędzy konsumentem a shopperem, czego oczekuje, o czym i jak decyduje, dlaczego shopper jest tak ważny w kontekście promocji sprzedaży?
Promocja sprzedaży
Czemu tak naprawdę służy promocja i jaka jest jej rola w nowoczesnym marketingu, czy zawsze się opłaca?
Wybrane narzędzia promocyjne
Omówienie poszczególnych narzędzi promocyjnych takich jak: konkurs, loteria, b&g, cash back, sampling, animacje.
Część warsztatowa
Opracowanie studium przypadku: plan efektywnej promocji sprzedaży.
WYKŁADOWCA
Tomasz Bogdanowicz
Client Service Director/ Managing Partner, Walk Creative
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, od przeszło 13 lat zawodowo związany jest z branżą reklamową.
Doświadczenie zdobywał m.in. w BTL Point Group, VA strategic communications i Fabryce Pomysłów. Od pięciu lat związanych z agencją WALK, w ramach której opowiada m.in. za rozwój shopper marketingowych kompetencji firmy. To właśnie shopper marketing, zarówno w ujęciu teoretycznym jak i praktycznym, stanowi specjalizację Tomasza.
Uczestnicy zarówno w planowaniu, jak i egzekucji narzędzi promocyjnych. Na swoim koncie ma szereg zrealizowanych projektów m.in. dla Johnson&Johnson, Unilever, Nestle, Nikon czy Coca Cola.
Obecnie współtworzy projekt oparty o badania biometryczne, służący zwiększeniu skuteczności komunikacji shopper marketingowej.
ORGANIZACJA ZAJĘĆ:
Czas trwania:
9:00-17:00
Daty szkolenia oraz formularze zgłoszeniowe
Koszt udziału:
800 zł dla członków SAR
1300 zł dla firm niezrzeszonych
Zapisy
Tel.: +48 22 898 84 25
Zapewniamy:
materiały dydaktyczne, pomoce naukowe, napoje i przekąski
Lokalizacja:
SAR Czerska 8/10, 00-732 Warszawa