SSM

 

RADA EDUKACYJNA SAR

 

Rada Edukacyjna SAR została powołana z potrzeby stałego rozwoju branży komunikacji marketingowej. Pomaga naszemu Stowarzyszeniu realizować misję pozyskiwania, gromadzenia, tworzenia i przekazywania wiedzy oraz kompetencji w środowisku oraz poza nim.

MA CHARAKTER DORADCZO-KONSULTACYJNY

ANGAŻUJE SIĘ W PROJEKTY INICJOWANE, KOORDYNOWANE I WSPIERANE PRZEZ SAR

WSPIERA DZIAŁALNOŚĆ EDUKACYJNĄ SAR, SŁUŻĄC BRANŻY MARKETINGOWEJ SWOJĄ WIEDZĄ I DOŚWIADCZENIEM

CZŁONKOWIE RADY

Dariusz Andrian

Chief Executive Officer, VMLY&R

Tomasz Bartnik

Partner, One Eleven

dr Małgorzata Bonikowska

Politolog, europeista. Prezes Centrum Stosunków Międzynarodowych

Iwona Doktorowicz-Dudek

Consultant,Business Trainer

Ela Gorajewska

Socjolog, specjalizujący się w badaniach mediów i reklamy

Szymon Gutkowski

Managing Director, DDB Warszawa

Marta Jaskulska

Założycielka,Brand Oceans

Agata Kaczmarska

Chief People Officer, Dentsu Aegis Network Polska

Magdalena Kosińska

Marketing Director CEER, Philips Domestic Appliances

dr Łukasz Kowalik

Adiunkt w Katedrze Zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego

Agnieszka Kwaśniewska

Chief Strategy Officer, Saatchi&Saatchi

Anna Kwiatek

Head of People & Culture

Aureliusz Leżeński

Executive Coach NMC / CCI / Team coach TCI

Anna Putts

Director Brand Marketing, HBO

Dariusz Rzontkowski

Head of People & Culture

Błażej Soniewicki

Partner Zarządzający, E-Contenta

Paweł Tyszkiewicz

Dyrektor Zarządzający SAR

Anna Zimecka

Project Director SAR

ARTYKUŁY RADY EDUKACYJNEJ

Członkowie Rady Edukacyjnej SAR dzielą się z Tobą swoją wiedzą!

 

Dzięki serii artykułów eksperckich Rady Edukacyjnej SAR:

  1. Poznasz najnowsze światowe trendy w marketingu.
  2. Dowiesz się, jakie kompetencje są obecnie najbardziej pożądane w branży.
  3. Odkryjesz najciekawsze innowacyjne rozwiązania
  4. Spojrzysz na marketing świeżym okiem, dobrze się przy tym bawiąc!

Autorką najnowszego artykułu zatytułowanego „Cyfrowa dojrzałość organizacji” jest Joanna Czekaj. Mierzy się w nim z gorącym tematem cyfryzacji i uzasadnia, dlaczego jej dalszy dynamiczny rozwój jest nieunikniony.

 

CYFROWA DOJRZAŁOŚĆ ORGANIZACJI – JOANNA CZEKAJ↗

 

Co nowego w badaniach mediów - Elżbieta Gorajewska↗

 

Skuteczne wymyślanie, czyli iteracyjne techniki ideacyjne - Tomasz Bartnik↗

WEBINAR