Podczas szkolenia zostaną omówione ramy prawne marketingu w social media oraz wskazane ryzyka, które warto wziąć pod uwagę planując różnego rodzaju akcje promocyjne. Otrzymają Państwo również wskazówki, jakimi zasadami kierować się na co dzień, by prowadzić profil social media w sposób możliwie najbardziej poprawny z punktu widzenia obowiązującego prawa.

 

PROGRAM SZKOLENIA (pdf)

1. Środowisko social media – ramy prawne, profil social media jako przedmiot obrotu, konto na social media – jakie daje możliwości.

2. Reklama i promocja w social media – przykłady niedozwolonych akcji promocyjnych, wykorzystanie botów w działalności marketingowej, reklama produktów sensytywnych, o czym warto pamiętać współpracując z influencerami.

3. Naruszenie praw osób trzecich – zasady linkowania, korzystanie z kreatywności innych w ramach swojego profilu social media, wizerunek a post w social media, odpowiedzialność za lajkowanie cudzych treści.

 

WYKŁADOWCY

lsw-social

 

Kancelaria Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy

Katarzyna Ciepiela, Adwokat 

W ramach działania w LSW poświęca się zagadnieniom prawa autorskiego i dóbr osobistych. Jej zainteresowania koncentrują się między innymi na prawie konkurencji, prawie reklamy, prawie mody i prawie medycznym. Doświadczenie zdobywa również w zakresie arbitrażu handlowego. Absolwentka Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła również Szkołę Prawa Brytyjskiego organizowaną przez Uniwersytet Warszawski we współpracy z fundacją Iuris Angliae Scientia oraz Szkołą Prawa Amerykańskiego. Doświadczenie zawodowe zdobywała w jednej z warszawskich kancelarii oraz Ministerstwie Spraw Zagranicznych.

Katarzyna Lejman, Prawnik

Katarzyna specjalizuje się w prawie własności intelektualnej i w prawie cywilnym. Doradza w zakresie prawa autorskiego, prawa znaków towarowych i prawa konkurencji, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów związanych z prowadzeniem e-biznesu i z reklamą. W obszarze jej praktyki mieszczą się również zagadnienia związane z ochroną dóbr osobistych. Posiada bogate doświadczenie w problematyce praw konsumenta, ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych na rzecz konsumentów za pośrednictwem Internetu. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego. Pod kierunkiem prof. dr. hab. Janusza Barty obroniła pracę magisterską z zakresu ochrony dóbr osobistych osób fizycznych przed naruszeniami wywołanymi publikacjami prasowymi. Doświadczenie zawodowe zdobywała w renomowanych warszawskich kancelariach specjalizujących się w prawie własności intelektualnej, e-commerce i prawie procesowym.

 

ORGANIZACJA ZAJĘĆ

Czas trwania:

9:00-13:00

Data szkolenia oraz formularz zgłoszeniowy:

Koszt udziału:

600 zł dla członków SAR

750 zł dla firm niezrzeszonych

Zapisy

szkolenia@sar.org.pl

Zapewniamy:

materiały dydaktyczne, pomoce naukowe, napoje i przekąski
 

Lokalizacja:

SAR Czerska 8/10, 00-732 Warszawa