Przestajemy kupować produkt, a kupujemy opowieść o nim. Opowieść o tym, że mleko pochodzi od szczęśliwych krów, że kawa jest zbierana o wschodzie słońca i parzona przez wykwalifikowanych baristów...Opowieści są motorem napędowym dzisiejszego marketingu. Dlaczego budowanie marki za pomocą historii ma taką moc? Szkolenie uwidoczni co historie potrafią zrobić z naszym mózgiem.


DLA KOGO

Ludzie zajmujący się marketingiem i PR- zarówno w swoich firmach jak i przedstawiciele agencji. Także copywriterzy oraz kadra zarządzająca - storytelling jest elementem planowania produktu już na bardzo wczesnym etapie.

 

PROGRAM SZKOLENIA (pdf)

Dlaczego budowanie marki za pomocą historii ma taką moc? O tym, co historie potrafią zrobić z naszym mózgiem.

• Co czyni dobrą historię? - Fabuła - Konflikt - Świat - Bohaterowie
• Mononim jako punkt wyjścia do budowania fabuły i bohaterów: - Koncepcja monomitu - Podróż bohatera
• Omówienie dobrych i złych przykładów
• Źródła konfliktu
• Sposoby opowiadania: - Medium - Cross-media storytellig- marketingowe narzędzie przyszłości - Przykłady dobrych opowieści marki
• Marka jako archetyp: - Sposoby tworzenia marek przy użyciu metod storytellingu - Marketing opowieści - angażowanie konsumentów
• Jak kanały marketingowe (social media itp.) wpisują się w marketing opowieści? - Case study w wykonaniu dobrych marek
• Pytania i odpowiedzi.

 

WYKŁADOWCA

takczyk

 

Paweł Tkaczyk

Prowadzi blog o budowaniu silnej marki i nowoczesnym marketingu. Razem z Markiem Jankowskim prowadzi podcast „Mała Wielka Firma”, w którym pomagają ludziom w prowadzeniu ich firm. Wierzy, że silna marka to dobrze opowiedziana historia. Dlatego jego firma - MIDEA- pomaga klientom w snuciu ich opowieści, a w konsekwencji w budowaniu silnej pozycji rynkowej.

 

ORGANIZACJA ZAJĘĆ

Czas trwania:

9:00-17:00

Daty szkolenia oraz formularze zgłoszeniowe:

Koszt udziału:

800 zł dla członków SAR

1300 zł dla firm niezrzeszonych

Zapisy

szkolenia@sar.org.pl

Zapewniamy:

materiały dydaktyczne, pomoce naukowe, napoje i przekąski
 

Lokalizacja:

SAR Czerska 8/10, 00-732 Warszawa