Przestajemy kupować produkt, a kupujemy opowieść o nim. Opowieść o tym, że mleko pochodzi od szczęśliwych krów, że kawa jest zbierana o wschodzie słońca i parzona przez wykwalifikowanych baristów...Opowieści są motorem napędowym dzisiejszego marketingu. Dlaczego budowanie marki za pomocą historii ma taką moc? Szkolenie uwidoczni co historie potrafią zrobić z naszym mózgiem.
DLA KOGO
Ludzie zajmujący się marketingiem i PR- zarówno w swoich firmach jak i przedstawiciele agencji. Także copywriterzy oraz kadra zarządzająca - storytelling jest elementem planowania produktu już na bardzo wczesnym etapie.
PROGRAM SZKOLENIA (pdf)
Dlaczego budowanie marki za pomocą historii ma taką moc? O tym, co historie potrafią zrobić z naszym mózgiem.
• Co czyni dobrą historię? - Fabuła - Konflikt - Świat - Bohaterowie
• Mononim jako punkt wyjścia do budowania fabuły i bohaterów: - Koncepcja monomitu - Podróż bohatera
• Omówienie dobrych i złych przykładów
• Źródła konfliktu
• Sposoby opowiadania: - Medium - Cross-media storytellig- marketingowe narzędzie przyszłości - Przykłady dobrych opowieści marki
• Marka jako archetyp: - Sposoby tworzenia marek przy użyciu metod storytellingu - Marketing opowieści - angażowanie konsumentów
• Jak kanały marketingowe (social media itp.) wpisują się w marketing opowieści? - Case study w wykonaniu dobrych marek
• Pytania i odpowiedzi.
WYKŁADOWCA
Paweł Tkaczyk
Prowadzi blog o budowaniu silnej marki i nowoczesnym marketingu. Razem z Markiem Jankowskim prowadzi podcast „Mała Wielka Firma”, w którym pomagają ludziom w prowadzeniu ich firm. Wierzy, że silna marka to dobrze opowiedziana historia. Dlatego jego firma - MIDEA- pomaga klientom w snuciu ich opowieści, a w konsekwencji w budowaniu silnej pozycji rynkowej.
ORGANIZACJA ZAJĘĆ
Czas trwania:
9:00-17:00
Daty szkolenia oraz formularze zgłoszeniowe:
Koszt udziału:
800 zł dla członków SAR
1300 zł dla firm niezrzeszonych
Zapisy
Zapewniamy:
materiały dydaktyczne, pomoce naukowe, napoje i przekąski
Lokalizacja:
SAR Czerska 8/10, 00-732 Warszawa