Rozpoczęliśmy nabór do kolejnych edycji szkół. Serdecznie zapraszamy

 
Szkoła Strategii Marki Edycja: 16
Szkoła powstała z myślą o podniesieniu kwalifikacji i uzupełnieniu wiedzy pracowników szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej. Szkoła ma również na celu przedstawienie nowych perspektyw w budowaniu strategii marek i ich komunikacji oraz podnoszenie roli strategii w działaniach reklamowych i komunikacyjnych zarówno firm, jak i agencji. 
Program SSM 
Harmonogram SSM XVI

Rekrutacja zakończona. Kolejna edycja 24 listopada 2017r.


Zarządzanie Projektami w Komunikacji Edycja: 1 
Data rozpoczęcia: 2.06.2017 r. 
Data zakończenia: 1.07.2017 r. 
Program Szkoły bazuje na teorii z zakresu zarządzania projektami, popartej konkretnymi przykładami z branży komunikacji marketingowej. Szkoła daje uczestnikom możliwość uzupełnienia posiadanej wiedzy oraz pokazuje jak wykorzystać ją w swoich codziennych zmaganiach i tym samym ułatwić pracę sobie i całemu zespołowi. 
Program Szkoły Zarządzania Projektami 
Formularz zgłoszeniowy

Szkoła Marketingu Interaktywnego Edycja: 7 
Data rozpoczęcia: 12.05.2017 r. 
Data zakończenia: 01.07.2017 r. 
Szkoła ma na celu przedstawienie najważniejszych narzędzi i pojęć marketingu interaktywnego. Przekazuje wiedzę menedżerom (odpowiedzialnym za marketingu) o palecie możliwości jakie daje im w ich pracy Internet. Pomaga usystematyzować wiedzę o poszczególnych specjalizacjach marketingu interaktywnego i daje orientację w tym rynku. 
Program SMI 
Harmonogram SMI
Formualrz zgłoszeniowy

Zapoznaj się z broszurą szkół