Rozpoczęliśmy nabór do kolejnych edycji szkół. Serdecznie zapraszamy

 
LOGO_01

 

Szkoła Strategii Marki Edycja: 17

Data rozpoczęcia: 24.11.2017 r.
Data zakończenia: 22.06.2018 r.
Cena: 11475,00 zł netto (cena dla Członków SAR) i 13500,00 zł netto (cena dla firm niezrzeszonych)

Szkoła powstała z myślą o podniesieniu kwalifikacji i uzupełnieniu wiedzy pracowników szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej. Szkoła ma również na celu przedstawienie nowych perspektyw w budowaniu strategii marek i ich komunikacji oraz podnoszenie roli strategii w działaniach reklamowych i komunikacyjnych zarówno firm, jak i agencji. 

Program SSM (pdf) 
Formularz zgłoszeniowy (pdf)

 

Zarządzanie Projektami w Komunikacji Edycja: 2 

Data rozpoczęcia: 6.10.2017 r.
Data zakończenie: 4.11.2017 r.
Cena: 3900,00 zł netto (cena dla Członków SAR) i 4500,00 zł netto (cena dla firm niezrzeszonych)


Program Szkoły bazuje na teorii z zakresu zarządzania projektami, popartej konkretnymi przykładami z branży komunikacji marketingowej. Szkoła daje uczestnikom możliwość uzupełnienia posiadanej wiedzy oraz pokazuje jak wykorzystać ją w swoich codziennych zmaganiach i tym samym ułatwić pracę sobie i całemu zespołowi. 

Program Szkoły Zarządzania Projektami (pdf)
Formularz zgłoszeniowy (pdf)


 

Szkoła Marketingu Interaktywnego Edycja: 8


Data rozpoczęcia: 17.11.2017 r.
Data zakończenia: 13.01.2018 r.
Cena: 6000,00 zł netto (cena dla Członków SAR) i 6500,00 zł netto (cena dla firm niezrzeszonych)


Szkoła ma na celu przedstawienie najważniejszych narzędzi i pojęć marketingu interaktywnego. Przekazuje wiedzę menedżerom (odpowiedzialnym za marketing) o palecie możliwości jakie daje im w ich pracy Internet. Pomaga usystematyzować wiedzę o poszczególnych specjalizacjach marketingu interaktywnego i daje orientację w tym rynku. 

Program SMI (pdf) 
Formularz zgłoszeniowy (pdf)