GRAŻYNA SKARŻYŃSKA


O TRENERCE

Od ponad 20 lat aktywnie zajmuje się komunikacją społeczną i biznesową.Doświadczenie zawodowe zdobywała w PepsiCo Poland. Jako Strategic Director BBDO Warszawa odpowiadała za strategię dla marek różnych segmentów rynku. Pracowała dla takich klientów, jak mBank, Multibank, GE Money Bank, Telekomunikacja Polska, Bayer, P&G, Mars Polska, PepsiCo czy Wrigley.Współzałożycielka agencji Albert Lumberjacker oraz firmy doradztwa strategicznego Good Company. Wielokrotna laureatka nagród Effie oraz jurorka i członkini Komitetu Effie Poland. Wykłada w Collegium Civitas oraz Szkole Strategii Marki SAR.


PROJEKTY

SSM (1)      


OPINIE UCZESTNIKÓW

  • Moje ulubione zajęcia! Bardzo podobał mi się ich warsztatowy charakter oraz etapowość, wchodzenie coraz głębiej w problem.
  • Dużo praktycznych informacji, przyjazna atmosfera.
  • Podobało mi się, że zajęcia były prowadzone w odpowiednim tempie, dobrze tłumaczone. Prowadząca kompetentna i bardzo otwarta.
  • Świetna energia i dynamika zajęć, adekwatne przykłady.
  • Ciekawe przykłady, duża wiedza – jedne z najlepszych zajęć!

4,85