Dodaj nagłówek (74)

Marka to pojęcie abstrakcyjne, istniejące tylko w ludzkich umysłach.

Aby ją zbudować, potrzebujesz strategii. Czy wiesz, jak to zrobić? Od czego zacząć? Na jakie pytania musisz sobie odpowiedzieć? Co musisz wiedzieć? Co w budowaniu marki jest ważne, a co ważne nie jest?

Strategia marki jest w gruncie rzeczy bardzo prosta – przekonasz się o tym podczas tego szkolenia. Zdobędziesz narzędzia potrzebne do budowania silnych marek i nauczysz się z nich korzystać.


Projekt bez tytułu (5)O WARSZTACIE

Nie masz czasu na MBA, ale chcesz pogłębić i uporządkować wiedzę o strategii,

żeby tworzyć silne marki? Chcesz nauczyć się budować marki, które ludzie kochają,

a nie tylko lubią? Chcesz zrozumieć tajniki strategii i nauczyć się korzystania

z najważniejszych narzędzi?

Projekt bez tytułu (14)Czym jest marka i jak się ją tworzy?

Projekt bez tytułu (14)Od czego zaczyna się budowanie marki – od insight’u, od misji, od produktu?

Projekt bez tytułu (14)Na jakie pytania trzeba znać odpowiedź?

Projekt bez tytułu (14)Co to jest strategia marki i jak to się ma do pozycjonowania czy strategii

komunikacji?

Projekt bez tytułu (14)Czym różni się strategia marki od strategii marketingowej i strategii komunikacji?

Projekt bez tytułu (14)Jak odróżnić tożsamość marki od wizerunku i pozycjonowania?

Te pozornie proste pytania budzą więcej wątpliwości niż odpowiedzi nawet u osób

z ogromnym doświadczeniem w komunikacji. A są to przecież podstawy w strategii,

bo strategia to nic innego jak umiejętne odpowiadanie na dobrze zadane pytania.

Nauczysz się odpowiadać na wszystkie powyższe i wiele innych, kluczowych

dla sukcesu marki pytań. I bardzo ważne – Twoja wiedza o marce będzie spójna,

klarowna i uporządkowana. Szkolenie połączone jest z warsztatem, przećwiczysz

więc cały proces strategiczny i poznasz cenne techniki warsztatu strategicznego.


Projekt bez tytułu (6)NAJWAŻNIEJSZE CELE

Projekt bez tytułu (14)Zdobędziesz kompleksową wiedzę na temat budowania marki i kluczowych

pojęć marketingowych

Projekt bez tytułu (14)Przejdziesz proces budowania marki na narzędziach strategicznych

Projekt bez tytułu (14)Nauczysz się sekwencji zadawania pytań strategicznych

Projekt bez tytułu (14)Poznasz i nauczysz się stosować najważniejsze zasady budowania marki

Projekt bez tytułu (14)Zdobędziesz i uporządkujesz swoją wiedzę strategiczną

Projekt bez tytułu (14)Nauczysz się poruszać w gąszczu trudnych pojęć i narzędzi strategicznych

Projekt bez tytułu (14)Doświadczysz tego osobiście, że strategia marki jest w gruncie rzeczy bardzo prosta

Kopia Dodaj nagłówek (9)


Projekt bez tytułu (8)WYKŁADOWCA

marta jaskulska


INFORMACJE ORGANIZACYJNE (31)


Projekt bez tytułu (13)OPINIE O SZKOLENIU

Opinie_Jak budować markę

Projekt bez tytułu (12)