A Digital Newsletter from Henrietta (6)

 

Kluczowym wyzwaniem w marketingu jest skuteczność. Osiągniesz ją, jeśli zamiast na przypuszczeniach, czy modnej retoryce, będziesz swoje decyzje opierać na twardych danych oraz solidnej i aktualnej wiedzy. Jeśli więc zastanawiasz się:

Projekt bez tytułu (14)Czy warto robić segmentację w czasach Byrona Sharpa?

Projekt bez tytułu (14)Ile budżetu przeznaczać na budowanie wizerunku, a ile na aktywacje sprzedaży?

Projekt bez tytułu (14)Targetować wąsko, czy szeroko?

Projekt bez tytułu (14)Stawiać na penetrację, czy lojalność?

Projekt bez tytułu (14)Jak ma się kreatywność do efektywności?

Kopia Dodaj nagłówek (9)


PRZYJDŹ KONIECZNIE NA OTWARTY WYKŁAD MARTY JASKULSKIEJ!

Wykład dostarczy Ci wiarygodnych danych i narzędzi oraz obali kilka modnych branżowych mitów. Unikniesz również najczęstszych pułapek w marketingu i zaczniesz podejmować skuteczne decyzje.


Projekt bez tytułu (8)WYKŁADOWCA

marta jaskulska


INFORMACJE ORGANIZACYJNE (30)

Projekt bez tytułu (12)