MARKETING SZEPTANY

Czy wiesz, że od 20 do 50% decyzji o zakupie wynika z rekomendacji?  W dobie natarczywej reklamy bombardującej nabywców offline i online to rekomendacje sprawiają, że decyzja o zakupie staje się szybsza i łatwiejsza. Dlaczego ludzie mówią  o produktach i usługach? Jak sprawić, aby mówili o Twojej marce? Jak ich zaciekawić  i dać im powód do rozmowy? Ten warsztat pokazuje jak uwolnić potencjał word-ofmouth – najstarszego i najnowszego zarazem medium promocji.

O WARSZTACIE

Spadek efektywności reklamy zmusza marketerów do poszukiwania nowych sposobów przykucia uwagi konsumenta. Rekomendacje to najbardziej wiarygodne, perswazyjne i spersonalizowane źródło informacji. Wbrew pozorom era cyfrowa zwiększa znaczenie relacji międzyludzkich. W dobie komunikacji online rekomendacje zyskują nieosiągalny dotąd zasięg i silę.  Skondensowany, 4-godzinny warsztat pozwala uczestnikom zrozumieć potencjał word-of-mouth, usystematyzować pojęcia z nim związane i przede wszystkim dowiedzieć się jak w praktyce wspierać rekomendacje. Krótkie moduły teoretyczne w postaci „pigułek wiedzy” opartych na najnowszych wynikach badań przeplatają się z realnymi przykładami i angażującymi ćwiczeniami praktycznymi. W trakcie warsztatu uczestnicy planują działania z zakresu marketingu szeptanego dla własnej marki, produktu czy usługi.

NAJWAŻNIEJSZE CELE

• Dowiesz się dlaczego ludzie mówią o markach, produktach, usługach i organizacjach

• Odkryjesz jak sprawić, żeby mówili

• Zaplanujesz strategię dla własnej marki

• Nauczysz się mierzyć i oceniać efektywność działań z zakresu marketingu szeptanego

WIĘCEJ INFORMACJI

BROSZURA

WYKŁADOWCA

Anna Bianchi

TERMINY SZKOLENIA

Dokładny termin wkrótce - szkolenia@sar.org.pl

GODZINY

9:00-13:00

KOSZT UDZIAŁU

  • 400,00 zł netto (cena dla Członków SAR)
  • 450,00 zł netto (cena dla firm niezrzeszonych)

ZGŁOSZENIA

szkolenia@sar.org.pl, 508-309-012