PRACA Z BRIEFEM AGENCYJNYM, KREATYWNYM, KLIENCKIM I MARKETINGOWYM

Kiedy myślisz „brief” automatycznie myślisz „agencja”. I to jest w porządku: briefy należą do tradycyjnych narzędzi pracy agencji. Wiele z nich nie rozpocznie projektu bez briefu. Dobry brief jest ważnym dokumentem, który należy zrobić dla każdego projektu marketingowego, niezależnie od tego, kto jest w niego zaangażowany. Nawet jeśli jest to projekt wewnętrzny. Nawet jeśli dotyczy to tylko freelancera lub dwóch. Czemu?

• Ustawiają oczekiwania,

• Określają odbiorców,

• Pokazują pożądane wyniki W SAR wypracowaliśmy zakres briefu, który przyjął cały rynek. Poznaj go od podstaw i pracuj profesjonalnie.

O WARSZTACIE

Brief to początek procesu planowania projektu komunikacyjnego. Jedynie bazując na zebranych od klienta informacjach agencja może być przygotowana do przygotowania i nanoszenia zmian w projekcie. Bez briefu nie istnieje komunikacja w projekcie komunikacji marketingowej. Bez briefu nie ma kampanii. Brief znać musi każdy.

NAJWAŻNIEJSZE CELE

• Poznasz kluczowe elementy briefu klienckiego, czyli czego musimy się z niego dowiedzieć, na jakie pytania należy odpowiedzieć?

• Dowiesz się wszystkiego o procesie briefingowym i pracy z klientem - jak ma przebiegać, jakie ma etapy, o co i jak należy pytać?

• Nauczysz się interpretacji briefu klienckiego - przełożenia zwartych w nim informacji na konkretne działania komunikacyjne, czyli umiejętności stworzenia briefu „egzekucyjnego” (kreatywnego)

WIĘCEJ INFORMACJI

BROSZURA

WYKŁADOWCA

Marcin Samek

TERMINY SZKOLENIA

25.03.2021 

20.05.2021 

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

GODZINY

9:00 - 13:00

KOSZT UDZIAŁU

  • 500,00 zł netto (Cena dla Członków SAR)
  • 550,00 zł netto (Cena dla firm niezrzeszonych)

Opinie o szkoleniu:

  • Prezentacja oparta na realnych przykładach.

  • Zadania - praktyka jest najlepsza do przyswajania wiedzy.

  • Dużo ćwiczeń, dużo przykładów.

  • Nastawienie, warsztaty, brak monotonii.

  • Elementy merytorytoryczne szkolenia adekwatne dla tego obszaru.

  • Praca na konkretnych obszarach.

  • Przyjazna atmosfera szkolenia.

Ocena programu szkolenia:

  • 4,3 na 5