A Digital Newsletter from Henrietta (9)

Kiedy myślisz „brief” automatycznie myślisz „agencja” i to jest w porządku. Briefy należą do tradycyjnych narzędzi pracy agencji. Wiele z nich nie rozpocznie projektu bez briefu.

Dobry brief jest ważnym dokumentem, który należy zrobić dla każdego projektu marketingowego, niezależnie od tego, kto jest w niego zaangażowany. Nawet jeśli jest to projekt wewnętrzny. Nawet jeśli dotyczy to tylko freelancera lub dwóch.

Dlaczego?

  • Ustawiają oczekiwania
  • Określają odbiorców
  • Pokazują pożądane wyniki

Projekt bez tytułu (5)O WARSZTACIE

Brief to początek procesu planowania projektu komunikacyjnego.  Jedynie bazując na zebranych od klienta informacjach agencja może być przygotowana do przygotowania i nanoszenia zmian w projekcie. Bez briefu nie istnieje komunikacja w projekcie komunikacji marketingowej. Bez briefu nie ma kampanii. Brief znać musi każdy.


Projekt bez tytułu (6)NAJWAŻNIEJSZE CELE

Projekt bez tytułu (14)Poznasz kluczowe elementy briefu klienckiego, czyli czego musimy się z niego dowiedzieć, na jakie pytania należy odpowiedzieć?

Projekt bez tytułu (14)Dowiesz się wszystkiego o procesie briefingowym i pracy z klientem - jak ma przebiegać, jakie ma etapy, o co i jak należy pytać?

Projekt bez tytułu (14)Nauczysz się interpretacji briefu klienckiego - przełożenia zwartych w nim informacji na konkretne działania komunikacyjne, czyli umiejętności stworzenia briefu „egzekucyjnego” (kreatywnego)

WIĘCEJ INFORMACJI

Kopia Dodaj nagłówek (9)


Projekt bez tytułu (8)WYKŁADOWCA

F27 Marcin Samek


INFORMACJE ORGANIZACYJNE (6)


Projekt bez tytułu (13)OPINIE O SZKOLENIU

OPINIE_PRACA Z BRIEFEM

Projekt bez tytułu (12)