A Digital Newsletter from Henrietta (8)

Obserwując przez prawie 20 lat ludzi pracujących w dziale client service mamy jeden wniosek: najwięcej satysfakcji z tej pracy mają ci, którzy nie czekają, tylko biorą sprawy w swoje ręce. Osoby, dla których bardzo mało rzeczy jest niemożliwych i którzy są przekonani o swojej sprawczości. I słusznie, bo właśnie takich ludzi potrzebują firmy działające w branży komunikacji – teraz jeszcze bardziej, niż kiedykolwiek wcześniej. Ludzi, którzy cenią sobie czas wolny, a ten spędzony w pracy potrafią wykorzystać „na maksa”. Ludzi, którzy pracując na etacie zachowują się tak, jakby to był ich biznes. To są ludzie, którzy najpierw zastanawiają się, co mogą dać od siebie a potem analizują przeszkody, które serwuje im otoczenie. Tacy ludzie osiągają zazwyczaj to, co sobie postawią za cel. To są ci accounci, o których klienci mówią „mój człowiek w agencji” a agencja – „nasz człowiek u klienta”. Accounci, którzy chcą zrozumieć biznes każdego klienta, dla którego pracują i rozumieją, na czym polega biznes agencji. Są ludzie, którzy rodzą się z genem przedsiębiorcy, ale są tez tacy, którzy chcieliby się tego nauczyć. I tego nauczyć się można! Zapraszamy na warsztaty!


Projekt bez tytułu (5)O WARSZTACIE

Bycie przedsiębiorczym nie jest zarezerwowane dla osób prowadzących własny biznes. Przedsiębiorczość to postawa, która określa ludzi zarówno w życiu prywatnym, jak i biznesowym. Postawa proaktywna, dzięki której człowiek nie czeka, aż ktoś mu powie, co i jak ma zrobić, tylko bierze sprawy w swoje ręce i czerpie z tego satysfakcję. Jest w tym też przestrzeń na popełnianie błędów - tych nie robią tylko ci, którzy nic nie robią. Z drugiej strony przedsiębiorczość to też pewien zorganizowany proces działania . Jak się połączy jedno i drugie, to bardzo łatwo można dojść do wniosku, że właśnie stworzyliśmy bardzo krótką, ale konkretną definicję stanowiska accounta. Bo account to przedsiębiorca. Praca w dziale obsługi klienta wiąże się z wieloma bardzo różnymi wyzwaniami. Trzeba być „człowiekiem orkiestrą”, dbającym zarówno o interesy klienta, jak i agencji. Trzeba rozumieć strategię i kreację, umieć czytać między wierszami, wprowadzać udoskonalenia w procesach i je tworzyć, wychodzić z inicjatywą, budować relacje, szybko reagować. Rola trudna i nie dla każdego, ale dająca dużo satysfakcji – trzeba to lubić. Podczas warsztatu chcemy porozmawiać z uczestnikami o tym, jak duży może być ich wpływ na wiele obszarów pracy agencji a przez to też na efekty, niezależnie od tego, czy właśnie zaczęli pracę w agencji czy zajmują już seniorską pozycję. Każde stanowisko daje możliwości bycia samodzielnym, proaktywnym czyli właśnie przedsiębiorczym. Przepracujemy konkretne sytuacje, które zdarzają się w pracy accounta. Wspólnie zidentyfikujemy narzędzia, które pomogą w codziennej pracy. Nie raz obalimy mit, że „się nie da” – też dlatego, że zajęcia prowadzi osoba, która doświadczenie zdobywała w działach obsługi klienta wielu agencji, a teraz prowadzi własny biznes i jest najlepszym dowodem na to, że jak się chce, to można. Przed warsztatami uczestniczy otrzymają pre-work, który wprowadzi w zagadnienie przedsiębiorczości.


Projekt bez tytułu (6)NAJWAŻNIEJSZE CELE

Projekt bez tytułu (14)Zrozumienie roli accounta zarówno wewnątrz agencji, jak i w relacjach z klientami, dostawcami oraz innymi podmiotami na rynku (account = przedsiębiorca)

Projekt bez tytułu (14)Uświadomienie, jak pro-aktywna postawa może przyczynić się do osiąganych przez agencje wyników (sprawczość)

Projekt bez tytułu (14)Zachęcenie do kreatywnego, nie szablonowego myślenia

Kopia Dodaj nagłówek (9)


Projekt bez tytułu (8)WYKŁADOWCA

F39 Zuzanna Warowna-Toruńska


INFORMACJE ORGANIZACYJNE (5)


Projekt bez tytułu (13)OPINIE O SZKOLENIU

Kopia Opinie_pRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (1)

Projekt bez tytułu (12)