PSYCHOLOGIA KONSUMENTA DLA MARKETERA

Zastanawiasz się co stałoby się, gdybyśmy w codziennym życiu traktowali sprawy wyłącznie racjonalnie? Albo co by było, gdybyśmy korzystali tylko z bezpiecznych i sprawdzonych rozwiązań? Jak silnie emocje współgrają z rozumem w procesach wyborów konsumenckich i poznawaniu świata? Jak często podejmowanym decyzjom towarzyszy ryzyko i potrzeba poszerzania horyzontów?

Czy i w jakim stopniu zauważają to marki? Dlaczego tak często pokazują swoją ludzką, emocjonalną stronę? W trakcie warsztatów będziesz miał szansę uzyskania odpowiedzi na te pytania. Przede wszystkim jednak poznasz użyteczne modele, które w codziennej pracy pomagają podejmować decyzje komunikacyjne, inspirują i pozwalają oceniać i rozumieć strategię komunikacji konkurencji. To z kolei wspiera proces tworzenia bardziej efektywnej komunikacji, odpowiadającej na współczesne potrzeby komunikacji, adekwatne do nowego konsumenta.

O WARSZTACIE

Przyspieszony praktyczny kurs nawigowania marką, produktem i komunikacją w oparciu o współczesną psychologię stosowaną w reklamie i marketingu. Uczestnicy zapoznają się z użytecznymi modelami, które w codziennej pracy pomagają podejmować decyzje komunikacyjne, oceniać i rozumieć strategię komunikacji konkurencji oraz tworzyć bardziej efektywną komunikację.

WIĘCEJ INFORMACJI

BROSZURA

WYKŁADOWCA

Roman Łoziński

TERMINY SZKOLENIA

Dokładny termin wkrótce - szkolenia@sar.org.pl

GODZINY

9:00-17:00

KOSZT UDZIAŁU

  • 1 400,00 zł netto (Cena dla Członków SAR)
  • 1 700,00 zł netto (Cena dla firm niezrzeszonych)

ZGŁOSZENIA

szkolenia@sar.org.pl/ 508-309-012