SOCIAL MEDIA MARKETING

Media społecznościowe podbiły serca użytkowników Internetu. 80% z nich korzysta z takich serwisów jak YouTube, Facebook czy Instagram. Jak wykorzystać ogromne możliwości oferowane przez media społecznościowe do działań marketingowych? Potencjał mediów społecznościowych to przede wszystkim stojący za nimi ludzie.  Jak ich poznać? Jak ich zainteresować? Jak budować z nimi relacje? Odpowiedz  na te i wiele innych pytań znajdziesz podczas tego warsztatu.

O WARSZTACIE

4-godzinny warsztat to dawka skondensowanej, praktycznej wiedzy pozwalającej na efektywne wykorzystanie mediów społecznościowych w działaniach marketingowych. Szczególny nacisk położony jest na wykorzystanie mediów społecznościowych w promocji online. Interaktywny warsztat to skondensowane i podane „w pigułce” najistotniejsze zagadnienia teoretyczne oparte na wynikach najnowszych badań. Ponadto uczestnicy poznają realne przykłady zintegrowanych, międzynarodowych kampanii w mediach społecznościowych oraz budują strategię marketingową w mediach społecznościowych dla własnej marki, produktu, usługi czy przedsiębiorstwa.

NAJWAŻNIEJSZE CELE

• Dowiesz się kim są użytkownicy mediów społecznościowych, jak wzbudzić ich zainteresowanie i zwiększyć zaangażowanie

• Odkryjesz możliwości oferowane przez media społecznościowe do działań marketingowych

• Nauczysz się jak krok po kroku zaplanować strategię marketingową w mediach społecznościowych

• Dowiesz się jak mierzyć i oceniać efektywność działań

WIĘCEJ INFORMACJI

SOCIAL MEDIA MARKETING

WYKŁADOWCA

Anna Bianchi

TERMINY SZKOLENIA

GODZINY

Dokładny termin wkrótce - szkolenia@sar.org.pl

KOSZT UDZIAŁU

  • 400,00 zł netto (cena dla Członków SAR)
  • 450,00 zł netto (cena dla firm niezrzeszonych)

ZGŁOSZENIA

szkolenia@sar.org.pl, 508-309-012