ZARZĄDZANIE MARKĄ W PRAKTYCE

Rozważania teoretyczne na temat strategii biznesowej czy strategii marki nigdy nie zastąpią praktyki. Praktyka wynika zaś z doświadczeń – podejmowanych wyzwań, analizy wyników i wyciągania wniosków. Tylko w ten sposób można połączyć wiedzę z praktycznymi umiejętnościami, które stają się nieodzowne w formułowaniu strategicznych założeń i planów. Tworzenie strategii marki, która odzwierciedla cele biznesu jest otwartym procesem, w którym ważną rolę odgrywają zarówno umiejętności analityczne (gromadzenie i przetwarzanie informacji), jak i kreatywna intuicja pozwalająca empatyzować z oczekiwaniami konsumentów. Obie te umiejętności można rozwijać najpełniej w trakcie pracy przy konkretnym studium przypadku, kiedy krok po kroku powstaje całościowa wizja strategiczna.

O WARSZTACIE

Praca prowadzona jest w formule warsztatowej, a zatem najważniejszą część stanowi doświadczenie i eksperyment. Uczestnicy warsztatu przed przystąpieniem do zajęć otrzymują pakiet informacji, który pozwala im przygotować się do dwudniowego, intensywnego treningu umiejętności praktycznych. W trakcie warsztatu uczestnicy moderowani przez prowadzącego opracowują całościowe case study w formie krótkiej prezentacji, która stanowi jednocześnie syntezę zdobytej przez nich wiedzy.

NAJWAŻNIEJSZE CELE

• Zdobędziesz praktyczne umiejętności zarządzania marką

• Będziesz miał możliwość śledzenia własnego postępu w trakcie realizacji zadań

• Weźmiesz udział w angażujących doświadczeniach szkoleniowych

WIĘCEJ INFORMACJI

BROSZURA

WYKŁADOWCA

Marek Staniszewski

TERMINY SZKOLENIA

wkrótce!

GODZINY

9:00-17:00

KOSZT UDZIAŁU

  • 1 400 zł netto (Cena dla Członków SAR)
  • 1 700,00 zł netto (Cena dla firm niezrzeszonych)

ZGŁOSZENIA

szkolenia@sar.org.pl/ 508-309-012


Opinie o szkoleniu:

  • Jasny program i sposób prowadzenia.

  • Bardzo dobre tempo.

  • Dobry podział na część praktyczną i teoretyczną.

  • Linearna opowieść poparta wieloma przykładami.

Ocena programu szkolenia:

  • 5 na 5