A Digital Newsletter from Henrietta (14)

Strategia biznesowa i strategia marki powinny być ze sobą ściśle powiązane. Wielu menedżerów jest przekonanych, że o ile strategia biznesu ma zasadnicze znaczenie, to strategia marki jest jedynie narzędziem marketingowym. W rezultacie firmy wyznaczają ambitne cele, ale nie zastanawiają się nad tym, w jaki sposób inwestować w markę i korzystać z jej siły. W każdej sytuacji rynkowej strategia marki musi odzwierciedlać zarówno krótkoterminowe, jak i długoterminowe cele działalności biznesu. Uważni liderzy inwestując w brand equity potrafią czerpać korzyści wynikające  z posiadania silnej marki. Markę można również traktować jako specyficzną relację, która tworzy się pomiędzy firmą i klientem. Pozwala ona przyciągać nowych użytkowników, utrzymywać aktualnych  i zwiększać realizowaną marżę. Od sposobu nawiązywania i wzmacniania tej relacji zależą więc wyniki biznesowe każdej firmy. Wykorzystaj przewagę strategiczną, jaką daje spójna i silna marka by łączyć się  z kimś, kto jest najważniejszy dla sukcesu Twojej marki – z Klientami.


Projekt bez tytułu (5)O WARSZTACIE

Przez zdradliwe rafy komunikacji przeprowadzi cię mistrz strategii Marek Staniszewski, który w przystępnej i „kompaktowej” formie analizuje i przekazuje najskuteczniejsze metody budowania strategii marki. Kładziemy nacisk na strategiczną efektywność pozwalającą nawet przy pomocy ograniczonych środków osiągać jak największe efekty i rezultaty sprzedażowe. Krótkie moduły teoretyczne w postaci „pigułek wiedzy” przeplatają się  z angażującymi ćwiczeniami praktycznymi. Uczestnicy szkolenia przechodzą przez cały proces strategicznego myślenia – od analizy rynku i trendów, poprzez kształtowanie przewagi konkurencyjnej do sposobów zarządzania wartością marki i zwiększania jej zasobów poprzez efektywną komunikację.


Projekt bez tytułu (6)NAJWAŻNIEJSZE CELE

Projekt bez tytułu (14)Zmiana sposobu myślenia o marce z operacyjnego "jak?" na strategiczne "co i dlaczego?".

Projekt bez tytułu (14)Praca z marką od strony biznesu i komunikacji;

Projekt bez tytułu (14)Niezbędna dawka teorii pomocna w zrozumieniu najważniejszych pojęć pojawiających się w zarządzaniu i marketingu.

  Kopia Dodaj nagłówek (9)


Projekt bez tytułu (8)WYKŁADOWCA

F33 Marek Staniszewski

INFORMACJE ORGANIZACYJNE (11)


Projekt bez tytułu (13)OPINIE O SZKOLENIU

OPINIE_ZASADY

Projekt bez tytułu (12)