Bez-nazwy-1

 

Innovation Camp powstał ponieważ wierzymy, że INNOWACJA to zmiana, metoda rozwiązywania problemów i projektowania zupełnie nowych rozwiązań w komunikacji, budowaniu marek, rozwoju biznesu. Wierzymy również, że branża kreatywna- czerpiąc ze swojego dorobku, ale też stawiając na innowacyjny proces nauczania, współpracę z instytucjami zewnętrznymi, doświadczenie praktyków i sieć kontaktów - może być inkubatorem innowacyjności biznesowej.

 


 

CELE:

∙ Poznanie siebie i wgląd we własne umiejętności i kompetencje; 

∙ Proces twórczy i  szukanie innowacyjnych rozwiązań; 

∙ Poznanie narzędzi, które pozwolą tworzyć innowacje w biznesie oraz szerzyć kulturę innowacji; 

∙ Zapoznanie z trendami, innowacjami, inspirowanie i pokazywanie nowych ścieżek.

 


 

O CZYM JEST INNOVATION CAMP:

∙ O rozwoju kompetencji i umiejętności; 

∙ O szukaniu inspiracji, pokazywaniu dróg i świadomym ich wybieraniu; 

∙ O procesie twórczym i kreatywnym szukaniu innowacyjnych rozwiązań; 

∙ O trendach, nowych rozwiązaniach biznesowych oraz marketingowych; 

∙ O narzędziach, które pozwalają tworzyć innowacje w biznesie i dla biznesu.

 


 

DLA KOGO:

Adresatami Innovation Camp są osoby ceniące nieszablonowe rozwiązania, gotowe do poznawania i łączenia różnych perspektyw, chcące rozwijać swoją kreatywność w duchu innowacyjności, pragnące zostać twórcami zmian oraz ambasadorami innowacji w swojej firmie. Niezależnie od doświadczenia zawodowego, szczebla kariery, czy środowiska biznesowego.

 


 

KIM JEST ABSOLWENT INNOVATION CAMP:

ABSOLWENT INNOVATION CAMP TO LIDER ZMIANY/ AMBASADOR ZMIANY (INNOWACJI) W BIZNESIE/ORGANIZACJI, TO OSOBA: 

∙ Z potencjałem do wywierania wpływu na swoje otoczenie biznesowe; 

∙ Umiejętnie diagnozująca potrzeby organizacyjne, zespołowe, własne, projektowe i skutecznie poszukująca właściwych rozwiązań, rozpoznająca możliwości, motywująca i zmotywowana; 

∙ Świadoma swoich możliwości i ograniczeń - jako lider, koordynator, członek interdyscyplinarnych zespołów; 

∙ Potrafiąca budować grupy zadaniowe i mediować między sferą biznesu i branży komunikacyjnej;

∙ Śledząca trendy,  wyłapująca nowe szanse i możliwości; 

∙ Chętna do wdrażania nowych pomysłów, nieobawiająca się porażek; 

∙ Rozumiejąca i doceniająca różnice, zmieniająca kulturę pracy, wprowadzająca pionierskie rozwiązania.

 


 

PROGRAM:

Innovation Camp odpowiada na pytanie „jak mogę być innowacyjny?” i pokazuje jak innowacyjność postrzegają najlepsi na rynku oraz jakie korzyści mogą płynąć z wprowadzenia kultury innowacyjności dla organizacji. Pokazuje również jak wprowadzać innowacje w swoim zespole, firmie, produkcie czy usłudze i wyposaża w praktyczne narzędzia do skutecznego modelowania procesu innowacji. 

Innovation Camp wskazuje trendy, ucząc jednocześnie jak z nich korzystać i pozwala wejrzeć w nieuświadomione potrzeby klienta i je zidentyfikować, pomaga spojrzeć krytycznie na własny biznes pod kątem innowacyjności. 

Innovation Camp chce budować społeczność ambasadorów zmian, którzy z odwagą projektują i wdrażają innowacyjne rozwiązania.

 


 

NA PROGRAM INNOVATION CAMP SKŁADA SIĘ 9 CELÓW (MODUŁÓW):

CEL 0.1- Inspiracja, Motywacja, Networking

CEL 0.2- Jak pracować (z) sobą i zespołem?

CEL 0.3- Uczenie uważności w relacjach biznesowych, Trening empatii

CEL 0.4- Poznanie metody Design Thinking

CEL 0.5- Wyzwania projektowe, Trendy, Value Proposition

CEL 0.6- Prototypowanie, Testowanie

CEL 0.7- Innowacje w biznesie

CEL 0.8- Technologia w biznesie

CEL 0.8- Elevator Pitch

 


Zapoznaj się z broszurą:

Sprawdź harmonogram zajęć:

Wypełnij formularz:

 

TERMINY:

Start: 22.11.2019 r.

 

CENA:

  • 9.000,00 zł netto (Cena dla członków SAR)
  • 11.000,00 zł netto (Cena dla firm niezrzeszonych w SAR)

 

ZGŁOSZENIA:

Aneta Jodko

Aneta.jodko@sar.org.pl

508 309 012

 


 

WYKŁADOWCY: 

 

dobrowoslka

Magdalena Dobrowolska-Sagan

Właściciel, Anloko

 

putts

Anna Putts

Niezależny konsultant

 

gajnodzinow

Piotr Gajnodzinow

Dyrektor Departamentu Voice of Customers, Euro Bank SA.

 

wygladala

Łukasz Wyglądała

Strategy Lead and Co-founder, Performance Academy

 

pucek

Bartek Pucek

Mobile & Digital Projects Director, Grupa Onet- RAS Polska

 

czuchaj

Katarzyna Czuchaj-Łagód

Dyrektor Zarządzająca/ Managing Director, Mobile Institute

 

olkowicz

Marcin Olkowicz

Trener, konsultant ds. rozwoju, edukator, wykładowca akademicki

 

polak

Aleksandra Polak

Chief Evangelist, Yieldbird

 

dunin

Michał Dunin

Managing Director, WebTalk

 

gorska

 

Agnieszka Górska

CEO & Co-Founder, Ulala Chef

 

kozak

Julia Kozak

Country Representative Poland, The Innovation in Politics Institute

 

galazk

Igor Gałązkiewicz

Chief Marketing Officer, Anegre

 

 zalezny

 

Łukasz Zaleśny 

Consumer Experience Strategy Director