03_otwarte_hero

  

Szkolenia otwarte przeznaczone są dla osób pracujących w branży komunikacji marketingowej, które chcą pogłębić swoją wiedzę i rozwinąć umiejętnościw wybranym obszarze. Każde szkolenie oferuje specjalistyczną i całościową wiedzę z danej dziedziny oraz możliwość konsultacji z najlepszymi profesjonalistami z branży, którzy zdradzą, jak w pełni wykorzystać tę wiedzę w praktyce.  

CZTERY OBSZARY KOMPETENCYJNE

 

Na podstawie analizy stanu sektora z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych, badań i konsultacji eksperckich, wskazane zostały 4 priorytetowe obszary kompetencyjne, w których potrzeby rozwojowe są największe:

 



01


STRATEGIA



02

NARZĘDZIA W MARKETINGU ONLINE



03

 

INNOWACJE W MARKETINGU



04

ZARZĄDZANIE UMIEJĘTNOŚCIAMI MENEDŻERSKIMI

 


STRATEGIA


01


Planowanie kampanii marketingowej w oparciu o brief strategiczny klienta ↗


Pozyskiwanie wiedzy o konsumentach ↗


Prezentowanie strategii ↗


Projektowanie strategii komunikacji ↗


Projektowanie strategii marki ↗


STORYDOING Budowanie strategii komunikacji opartej na działaniach, doświadczeniach i zaangażowaniu uczestników ↗


STORYTELLING Opowiadanie historii w marketingu ↗


STOSOWANIE CONSUMER INSIGHT W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ ↗

SKUTECZNY MARKETING STRATEGICZNY ↗


NARZĘDZIA MARKETINGU ONLINE


02


E-COMMERCE - Prowadzenie sprzedaży i promocji w internecie ↗


MOBILE MARKETING Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem serwisów i aplikacji mobilnych ↗


INNOWACJE W MARKETINGU


03


CONSUMER DESIGN Projektowanie rozwiązań skoncentrowanych na potrzebach klienta ↗

TRANSFORMACJA CYFROWA - MARKETING OPARTY NA DANYCH ↗


ZARZĄDZANIE UMIEJĘTNOŚCIAMI MENEDŻERSKIMI


04


BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM ↗

PLANOWANIE PROJEKTU MARKETINGOWEGO ↗

NA TROPE EFEKTYWNOŚCI ↗

CO KAŻDY MARKETER O FINANSACH POWINIEN WIEDZIEĆ ↗

TECHNIKI KREATYWNEGO MYŚLENIA↗

ZARZĄDZANIE FINANSAMI W AGENCJI REKLAMOWEJ - EFEKTYWNE ROZLICZANIE KOSZTÓW, MARŻY, RENTOWNOŚCI I FINANSÓW W CAŁEJ AGENCJI ↗

NEGOCJOWANIE I RENEGOCJOWANIE UMÓW Z KLIENTAMI W NOWEJ RZECZYWISTOŚCI GOSPODARCZEJ ↗

PODNOSZENIE POZIOMU EFEKTYWNOŚCI W PRACY AGENCJI REKLAMOWEJ, EFEKTYWNOŚĆ W PRACY MARKETERA
JAK DZIAŁAĆ I KOMUNIKOWAĆ SIĘ, ABY BYĆ EFEKTYWNYM W TYM, CO SIĘ ROBI I ABY TĘ EFEKTYWNOŚĆ WIDZIAŁ I DOCENIAŁ KLIENT ↗

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W FIRMIE MARKETINGOWEJ ↗

BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM ↗

 

 

DO POBRANIA

broszura szkoleń dofinansowanych


 

 

 

 

JESTEŚ ZAINTERESOWANY? WYPEŁNIJ FORMULARZ KONTAKTOWY