SAR i zrównoważony rozwój

Ruszyła nowa inicjatywa SAR, której celem jest wypracowanie i upowszechnienie dobrych praktyk w zakresie zrównoważonego rozwoju w branży komunikacji marketingowej. Do współpracy zaprosiliśmy swoich członków, przedstawicieli stowarzyszeń branżowych, instytucji pozarządowych, firm konsultingowych i badawczych, reklamodawców oraz mediów.

W październiku i grudniu br. odbyły się spotkania grupy założycielskiej, a od stycznia praca będzie kontynuowana już w grupach roboczych, z których każda zajmie się jednym z trzech obszarów ESG – środowiskiem naturalnym (environment), ładem społecznym (social) i korporacyjnym (governance).

 

Grupa założycielska

  • Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM
  • Dariusz Andrian, CEO VML Poland
  • Agata Czachórska, Country Sustainability Manager w IKEA Group
  • Mateusz Galica, Prezes Lata Dwudzieste
  • Sylwia Jedyńska, Sustainability Manager w Group One
  • Anna Karczmarczuk , Managing Director Ipsos Poland, Prezeska Zarządu PTBRiO
  • Marta Karwacka, Senior Manager, Sustainability Consulting Central Europe, Deloitte
  • Paweł Kastory, CEO Corporate Profiles DDB Group
  • Olga Korolec, CMO & Group Sustainability Director w Ringier Axel Springer
  • Magdalena Kosińska, Marketing Director CEE, Philips Domestic Appliances
  • Julia Kozak, Partner, ESG Coordinator ThinkTank
  • Dariusz Maciołek, CMO w BNP Paribas Bank Polska S.A.
  • Anna Miazga, Sustainability Manager w Accenture
  • Mirella Panek-Owsiańska, ekspertka CSR, zarządzania różnorodnością i przywództwa kobiet
  • Tomasz Pawlikowski, współzałożyciel Sustainable Brands Poland
  • Agnieszka Sora, Regionalna Consulting Lead NCE, GfK, Prezeska Zarządu IAA Polska
  • Marzena Strzelczak, Prezeska Zarządu i Dyrektorka Generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu
  • Agata Szustak, Strategy Manager w Zenith
  • Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group Poland
  • Paweł Tyszkiewicz, Dyrektor Zarządzający SAR
  • Anna Zimecka, Project Director SAR