Bez nazwy-3

 

Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć pod adresem: http://www.canneslions.com/

 

Międzynarodowy Festiwal Kreatywności, znany również jako Cannes Lions, jest wiodącym na świecie świętem kreatywności w komunikacji. Do tego najbardziej prestiżowego międzynarodowego konkursu z obszaru reklamy i komunikacji, co roku zgłaszane jest ponad 35 500 prac z całego świata. Nagradzane firmy otrzymują statuetki słynnego Lwa - globalnego benchmarku twórczej doskonałości. W konkursie prace oceniane są w następujących kategoriach: Film, Print, Outdoor, Interactive, Radio, Design, Product Design, Promo & Activation, Film Craft, Mobile, Branded Entertainment i Integrated Advertising, jak również i Media, Direct, PR, Titanium, Creative Effectiveness oraz Innovation Ideas. Festiwal stanowi również jedyne prawdziwe miejsce globalnych spotkań reklamodawców oraz ekspertów z zakresu reklamy i komunikacji marketingowej. Ponad 12 000 uczestników z 95 krajów uczestnicy w trwającym tydzień cyklu wystaw, pokazów oraz wystąpień światowych liderów.

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR jest oficjalnym przedtawicielem Cannes Lions w Polsce.