• Dowiesz się, czym jest persona i jak ją tworzyć;
• Poznasz sposoby na przyciągnięcie uwagi oraz nauczysz się pisać językiem korzyści;
• Poznasz elementy, jakie powinien zawierać dobry tekst;
• Zobaczysz przykłady dobrych tekstów sprzedażowych;
• Dowiesz się, jak testować to, czy Twój tekst naprawdę okaże się skuteczny
DLA KOGO
Czy potrafisz w sposób przekonujący przedstawić swoją historię? Zaczarować klientów słowem? Pokazać, że każdy materiał promocyjny może być oryginalny i nieszablonowy? Jeśli nie możesz z pełnym przekonywaniem odpowiedzieć „TAK” na te pytania- to, to szkolenie jest dla Ciebie!
PROGRAM SZKOLENIA (pdf)
Sprzedaż słowami. Co tak naprawdę chcesz osiągnąć?
• Analizy wstępne, czyli co musisz zrobić przed rozpoczęciem pisania?
• Fakty, emocje i…akcje. O pudełku narzędzi copywritera.
• Persona: podstawowa analiza wstępna.
• Word Ci przeszkadza w pisaniu. O modelach distraction free oraz markdown.
Jaki powinien być dobry tekst? Bierzemy się do pracy
• Zaskoczenie- o modelach przyciągania uwagi Twojego odbiorcy.
• Język korzyści- jak pisać by odbiorca nie mógł się odezwać od czytania?
• Wąż między wierszami- czyli o sztuce obiecywania.
• Wisielec, czyli najgorsza rzecz, jaką copywriterzy robią na zakończenie tekstu.
Jak go przegonić? Techniki budowania. Bo dobry tekst budujemy z klocków.
• Wiarygodność- o używaniu detali oraz znajomości Twojego odbiorcy.
• Mentalne obrazowanie- techniki, dzięki którym Twój przekaz zostaje w głowie.
• Matka Teresa i współczesny PR- o tym, jak Twój odbiorca zapamiętuje tekst.
• Strzelanie podczas wykładu- czyli czego nie możesz, a co musisz zrobić na początku.
• Storytelling w warsztacie copywritera. Dobre praktyki.
Konkretnie: jak pisać na przykład newsletter?
• Trójkąt miłości w warsztacie copywritera.
• Percepcja witryny internetowej- pisanie dla www.
• Żona vs. użytkownik Twittera, czyli o byciu mistrzem krótkiej formy.
Inspiracje. Jak być lepszy copywriterem?
• Jak dostać się do opery?
• O testach A/B.
• Psychologia copywritingu.
WYKŁADOWCA
Paweł Tkaczyk
Prowadzi blog o budowaniu silnej marki i nowoczesnym marketingu. Razem z Markiem Jankowskim prowadzi podcast „Mała Wielka Firma”, w którym pomagają ludziom w prowadzeniu ich firm. Wierzy, że silna marka to dobrze opowiedziana historia. Dlatego jego firma - MIDEA- pomaga klientom w snuciu ich opowieści, a w konsekwencji w budowaniu silnej pozycji rynkowej.
ORGANIZACJA ZAJĘĆ
Czas trwania:
9:00-17:00
Daty szkolenia oraz formularze zgłoszeniowe:
Koszt udziału:
800 zł dla członków SAR
1300 zł dla firm niezrzeszonych
Zapisy
Zapewniamy:
materiały dydaktyczne, pomoce
naukowe, napoje i przekąski
Lokalizacja:
SAR Czerska 8/10, 00-732 Warszawa