John Caples w książce „Sztuka reklamy”, uznawanej przez wielu za Biblię Copywritingu, udowadniał, że tekst w reklamie jest równie ważny jak grafika - nie przekonamy klienta do zakupu samym zdjęciem produktu i kilkoma zdawkowymi informacjami obok niego. Niestety, dziś często zapominamy o tej podstawowej zasadzie, pokładając całą nadzieję na sprzedaż w ciekawie przygotowanej grafice. Podczas szkolenia dowiesz się jak sprzedawać słowem i przede wszystkim - jak robić to dobrze.

• Poznasz metody copywritingu;
• Dowiesz się, czym jest persona i jak ją tworzyć;
• Poznasz sposoby na przyciągnięcie uwagi oraz nauczysz się pisać językiem korzyści;
• Poznasz elementy, jakie powinien zawierać dobry tekst;
• Zobaczysz przykłady dobrych tekstów sprzedażowych;
• Dowiesz się, jak testować to, czy Twój tekst naprawdę okaże się skuteczny


DLA KOGO

Czy potrafisz w sposób przekonujący przedstawić swoją historię? Zaczarować klientów słowem? Pokazać, że każdy materiał promocyjny może być oryginalny i nieszablonowy? Jeśli nie możesz z pełnym przekonywaniem odpowiedzieć „TAK” na te pytania- to, to szkolenie jest dla Ciebie!

 

PROGRAM SZKOLENIA (pdf)

Sprzedaż słowami. Co tak naprawdę chcesz osiągnąć?

• Analizy wstępne, czyli co musisz zrobić przed rozpoczęciem pisania?

• Fakty, emocje i…akcje. O pudełku narzędzi copywritera.

• Persona: podstawowa analiza wstępna.

• Word Ci przeszkadza w pisaniu. O modelach distraction free oraz markdown.

Jaki powinien być dobry tekst? Bierzemy się do pracy

• Zaskoczenie- o modelach przyciągania uwagi Twojego odbiorcy.

• Język korzyści- jak pisać by odbiorca nie mógł się odezwać od czytania?

• Wąż między wierszami- czyli o sztuce obiecywania.

• Wisielec, czyli najgorsza rzecz, jaką copywriterzy robią na zakończenie tekstu.

Jak go przegonić? Techniki budowania. Bo dobry tekst budujemy z klocków.

• Wiarygodność- o używaniu detali oraz znajomości Twojego odbiorcy.

• Mentalne obrazowanie- techniki, dzięki którym Twój przekaz zostaje w głowie.

• Matka Teresa i współczesny PR- o tym, jak Twój odbiorca zapamiętuje tekst.

• Strzelanie podczas wykładu- czyli czego nie możesz, a co musisz zrobić na początku.

• Storytelling w warsztacie copywritera. Dobre praktyki.

Konkretnie: jak pisać na przykład newsletter?

• Trójkąt miłości w warsztacie copywritera.

• Percepcja witryny internetowej- pisanie dla www.

• Żona vs. użytkownik Twittera, czyli o byciu mistrzem krótkiej formy.

Inspiracje. Jak być lepszy copywriterem?

• Jak dostać się do opery?

• O testach A/B.

• Psychologia copywritingu.

 

WYKŁADOWCA

takczyk

 

Paweł Tkaczyk

Prowadzi blog o budowaniu silnej marki i nowoczesnym marketingu.  Razem z Markiem Jankowskim prowadzi podcast „Mała Wielka Firma”, w którym pomagają ludziom w prowadzeniu ich firm. Wierzy, że silna marka to dobrze opowiedziana historia. Dlatego jego firma - MIDEA- pomaga klientom w snuciu ich opowieści, a w konsekwencji w budowaniu silnej pozycji rynkowej. 

 

ORGANIZACJA ZAJĘĆ

Czas trwania:

9:00-17:00

Daty szkolenia oraz formularze zgłoszeniowe:

Koszt udziału:

800 zł dla członków SAR

1300 zł dla firm niezrzeszonych

Zapisy

szkolenia@sar.org.pl

Zapewniamy:

materiały dydaktyczne, pomoce 
naukowe, napoje i przekąski
 

Lokalizacja:

SAR Czerska 8/10, 00-732 Warszawa