HARMONOGRAM_hero

 

GRUDZIEŃ 2024

  


  

 Nazwa szkolenia: Praktyczne metody wykorzystywania narzędzi AI w procesie tworzenia strategii marki i komunikacji

 Data szkolenia: 3-4 grudnia

 Forma: Online

 Trener: Rafał Lampasiak

  


  

 Nazwa szkolenia: Planowanie kampanii na ścieżce konsumenckiej – czyli o tym jak efektywnie zaplanować kampanię w modelu komunikacji zintegrowanej

 Data szkolenia: 10 grudnia

 Forma: Stacjonarnie

 Trener: Marcin Samek

  


  

 Nazwa szkolenia: Nabywanie spółek technologicznych – na co zwrócić uwagę, specyfika takich spółek i transakcji

 Data szkolenia: 10 grudnia

 Forma: Online

 Trener: Maciej Kubiak, Tomasz Pieczyk

  


  

STYCZEŃ 2025

  


  

 Nazwa szkolenia: Projektowanie strategii marki

 Data szkolenia: 15-16 stycznia

 Forma: Online

 Trener: Marta Jaskulska

  


  

 Nazwa szkolenia: Kompleksowe szkolenie AI dla marketerów

 Data szkolenia: 20-24 stycznia

 Forma: Online

 Trenerzy: Maciej Rutkowski, Konrad Gładkowski, Daniel Adamus