GRUDZIEŃ 2024
Nazwa szkolenia: Praktyczne metody wykorzystywania narzędzi AI w procesie tworzenia strategii marki i komunikacji
Data szkolenia: 3-4 grudnia
Forma: Online
Trener: Rafał Lampasiak
Nazwa szkolenia: Planowanie kampanii na ścieżce konsumenckiej – czyli o tym jak efektywnie zaplanować kampanię w modelu komunikacji zintegrowanej
Data szkolenia: 10 grudnia
Forma: Stacjonarnie
Trener: Marcin Samek
Nazwa szkolenia: Nabywanie spółek technologicznych – na co zwrócić uwagę, specyfika takich spółek i transakcji
Data szkolenia: 10 grudnia
Forma: Online
Trener: Maciej Kubiak, Tomasz Pieczyk
STYCZEŃ 2025
Nazwa szkolenia: Projektowanie strategii marki
Data szkolenia: 15-16 stycznia
Forma: Online
Trener: Marta Jaskulska
Nazwa szkolenia: Kompleksowe szkolenie AI dla marketerów
Data szkolenia: 20-24 stycznia
Forma: Online
Trenerzy: Maciej Rutkowski, Konrad Gładkowski, Daniel Adamus