SAR zrzesza obecnie 111 podmiotów specjalizujących się w komunikacji marketingowej. Są to najskuteczniejsze i najlepsze: agencje full service, agencje eventowe, agencje brand design & consulting, agencje digital, domy mediowe i domy produkcyjne. Jeśli reprezentujecie jeden z takich podmiotów i chcecie dołączyć do SAR, to poniżej przedstawiamy informację jak krok po kroku wygląda proces przyjęcia agencji w poczet Stowarzyszenia.

  1. Zapraszamy agencję na „zapoznawcze” spotkanie z Pawłem Tyszkiewiczem – Pełnomocnikiem Zarządu SAR, po to, aby dowiedzieć się jaki jest zakres Waszej działalności, jakie są powody, dla których chcecie znaleźć się w gronie agencji członkowskich. Opowiemy Wam, czym dokładnie zajmuje się Stowarzyszenie i jakie są cele jego działalności

  2. Poprosimy Was o zapoznanie się z poniższymi dokumentami:
  1. Jeśli po spotkaniu i zapoznaniu się z dokumentami będziecie zainteresowani członkostwem, zaprosimy Was na spotkanie z Zarządem. Poprosimy Was o przygotowanie krótkiej prezentacji pokazującej Waszą działalność

  2. Jeśli otrzymacie rekomendację Zarządu prześlemy Wam dokumenty członkowskie z prośbą o ich wypełnienie. Poprosimy też o uzyskanie pisemnej rekomendacji od 2 członków zwyczajnych (osoby) SAR lub jednego członka wspierającego (firma).

  3. Ostatnim krokiem jest zatwierdzenie Waszego członkostwa podczas Walnego Zebrania Członków SAR, które odbywa się raz do roku (w czerwcu). Do tego momentu otrzymacie status agencji oczekującej

Jeśli chcecie dołączyć do SAR lub macie pytania skontaktujcie z:

 

Maria Jędrzejec

S: Project Manager

T: +48 512 609 934

E: maria.jedrzejec@sar.org.pl