SAR zrzesza obecnie 124 podmioty specjalizujące się w komunikacji marketingowej. Są to najskuteczniejsze i najlepsze: agencje full service, agencje mediowe, agencje brand design & consulting, agencje eventowe, agencje interaktywne, agencje AdTech.

Jeśli reprezentujecie jeden z takich podmiotów i chcecie dołączyć do SAR, to poniżej przedstawiamy informację jak krok po kroku wygląda proces przyjęcia agencji w poczet Stowarzyszenia.

  1. Zapraszamy agencję na „zapoznawcze” spotkanie z Pawłem Tyszkiewiczem – Dyrektorem Zarządzającym SAR, po to, aby dowiedzieć się jaki jest zakres Waszej działalności, jakie są powody, dla których chcecie znaleźć się w gronie agencji członkowskich. Opowiemy Wam, czym dokładnie zajmuje się Stowarzyszenie i jakie są cele jego działalności

  2. Poprosimy Was o zapoznanie się z poniższymi dokumentami:
  1. Jeśli po spotkaniu i zapoznaniu się z dokumentami będziecie zainteresowani członkostwem, zaprosimy Was na spotkanie z Zarządem. Poprosimy
    o przygotowanie krótkiej prezentacji pokazującej Waszą działalność. 

  2. Jeśli otrzymacie rekomendację Zarządu prześlemy Wam dokumenty członkowskie z prośbą o ich wypełnienie. Poprosimy też o uzyskanie pisemnej rekomendacji od 2 członków zwyczajnych (osoby) SAR lub jednego członka wspierającego (firma).

  3. Ostatnim krokiem jest zatwierdzenie Waszego członkostwa podczas Zarządu SAR, który odbywa się raz w miesiącu.

 

Jeśli chcecie dołączyć do SAR lub macie pytania skontaktujcie z:

Maria Zaremba

Senior Project Manager

512 609 934

maria.zaremba@sar.org.pl