SAR zrzesza obecnie 128 podmiotów specjalizujących się w komunikacji marketingowej. Są to najskuteczniejsze i najlepsze: agencje full service, agencje eventowe, agencje brand design & consulting, agencje digital, agencje mediowe i domy produkcyjne.

Jeśli reprezentujecie jeden z takich podmiotów i chcecie dołączyć do SAR, to poniżej przedstawiamy informację jak krok po kroku wygląda proces przyjęcia agencji w poczet Stowarzyszenia.

  1. Zapraszamy agencję na „zapoznawcze” spotkanie z Pawłem Tyszkiewiczem – Pełnomocnikiem Zarządu SAR, po to, aby dowiedzieć się jaki jest zakres Waszej działalności, jakie są powody, dla których chcecie znaleźć się w gronie agencji członkowskich. Opowiemy Wam, czym dokładnie zajmuje się Stowarzyszenie i jakie są cele jego działalności

  2. Poprosimy Was o zapoznanie się z poniższymi dokumentami:
  1. Jeśli po spotkaniu i zapoznaniu się z dokumentami będziecie zainteresowani członkostwem, zaprosimy Was na spotkanie z Zarządem. Poprosimy Was o przygotowanie krótkiej prezentacji pokazującej Waszą działalność

  2. Jeśli otrzymacie rekomendację Zarządu prześlemy Wam dokumenty członkowskie z prośbą o ich wypełnienie. Poprosimy też o uzyskanie pisemnej rekomendacji od 2 członków zwyczajnych (osoby) SAR lub jednego członka wspierającego (firma).

  3. Ostatnim krokiem jest zatwierdzenie Waszego członkostwa podczas Zarządu SAR, który odbywa się raz w miesiącu. Do tego momentu otrzymacie status agencji oczekującej.

 

Jeśli chcecie dołączyć do SAR lub macie pytania skontaktujcie z:

Paulina Goliszewska - Borys

Project Manager

511 698 622 

paulina.goliszewska@sar.org.pl