Kampanie mogące zwyciężyć w Effie to takie, w których połączono kilka kluczowych dla marketingu dyscyplin: planowanie strategiczne, badania rynku, planowanie i zakup mediów, kreację i obsługę Klienta. Docenia się przede wszystkim efektywną współpracę pomiędzy Agencją, a Klientem oraz ich obopólne dążenie do osiągnięcia jak najlepszych rezultatów rynkowych reklamowanej marki.

Bez-nazwy-3

Efektywność kampanii mierzona jest oceną i wzajemnym porównaniem wyzwania strategicznego i przyjętych celów kampanii z ideą komunikacyjną i jej rozwinięciem w działania reklamowe versus wdrożona kreacja i osiągnięte dzięki temu efekty. Eksperckie jury ocenia kampanie pod kątem 4 kryteriów:

  • Wyzwanie strategiczne i przyjęte cele
  • Idea komunikacyjna
  • Rozwinięcie idei w działania reklamowe
  • Efekty komunikacji

Effie nagradza i promuje kampanie marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania komunikacyjne oraz wysokie wyniki biznesowe. Konkurs podąża za rozwojem rynku, daje możliwość poznania poszczególnych jego kategorii i wyznacza standardy efektywności oraz edukuje branżę komunikacji marketingowej. Nominowane i nagrodzone kampanie stają się inspiracją i wzorem dla innych.

Effie otwarte jest na szeroko pojętą komunikację z konsumentem. Nagradzane są zarówno działania tradycyjne i alternatywne, digitalowe i drukowane, płatne i pro bono. Każda forma komunikacji marketingowej może zostać zgłoszona do konkursu: od reklamy, poprzez promocje sprzedaży, eventy czy brand design. To, co zostanie ocenione to wnikliwa strategia, dopasowana kreacja oraz ponadprzeciętne wyniki marketingowe.

Więcej informacji: www.effie.pl