IMAGINATION DAY WARM-UP: GAMING DAY

Gaming marketing - jeśli interesuje Cię to zjawisko, to nasze spotkanie jest dla Ciebie! SAR razem z Gameset organizuje GAMING DAY w ramach projektu Imagination Day. GAMING DAY to spotkanie dla przedstawicieli branży reklamowej, na którym będzie można dowiedzieć się, jak wdrożyć marketing gamingowy w swoich projektach. Jako jedyni przedstawimy spojrzenie z kilku stron: perspektywę agencji, klienta oraz partnera gamingowego. Dzięki temu każdy uczestnik będzie wiedział, jak zaplanować, zrealizować i ocenić działania skierowane do graczy. Specjalnym gościem GAMING Day będzie Claire Blackowood, z paryskiej agencji e-sportowej.

GAMING DAY to merytoryczna rozgrzewka przed konferencją Imagination Day, podczas której w specjalnym panelu powered by Gameset, wystąpi Alban Dechelotte - Head of Esports Sponsorships & Business Development. Po więcej informacji na temat Imagination Day zapraszamy na www.imaginationday.pl

Wydarzenie odbędzie się 30 października w siedzibie naszego Stowarzyszenia, ul. Czerska 8/10. Wstęp na GAMING DAY jest bezpłatny.

Zapraszamy do zapisów pod adresem mailowym matylda.kirstein@sar.org.pl 

O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń. Liczba miejsc na GAMING DAY jest ograniczona.

Zgłoszenie uczestnictwa w warsztatach jest jednoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu.

Regulamin Warsztaty ID WARM UP GAMING DAY

Agenda Gaming Day

 Prelegenci:

Claire

Claire Blackwood is an Account Director

And a driving force—behind Hurrah, the esports-dedicated advertising agency based in Paris. She joined Hurrah with over 8 years experience in music and live events marketing, having spotted a synergy between traditional live events and the rapidly-growing esports entertainment industry. Drawn to esports for the huge potential it offers brands to reach an extremely intelligent audience, Claire, who hails from Scotland, joined Hurrah 18 months ago. Since, she's directed campaigns for a number of high profile brands, including: OMEN by HP, Logitech, Mogul, Danone, Esports BAR and Focus Home Entertainment. With a strong conviction for authenticity in advertising, both Claire and Hurrah take great satisfaction in producing campaigns that, as part of the community, they would want to see. Both also believe in equality and accessibility within gaming and esports, working continuously to improve minority representation within the industry.

 Piotr Bobol

Piotr Bombol - CEO, Gameset

Z wykształcenia ekonomista, zdobywca nagrody Prezesa NBP za najlepszą pracę magisterską. Pasjonat gier komputerowych i esportu. Najpierw w DDB&tribal odpowiadał za strategię interaktywną dla McDonald’s i T-Mobile Polska oraz prowadził dział social media. Następnie w Deloitte Digital tworzył usługi na pograniczu reklamy i consultingu. Obecnie we własnej agencji marketingu gamingowego Gameset, która zajmuje się łączeniem marek ze społecznościami graczy. Występował między innymi na Forum IAB (trzykrotnie), Kongresie Badaczy Rynku i Opinii oraz DAMconf (w Zagrzebiu). Juror MIXX Awards 2017. Zdobywca nagród Effie: srebrnej (2014) oraz złotej (2018).

Kamil Bo

Kamil Bolek - dyrektor marketingu w grupie LTTM 

Największej w Polsce grupie świadczącej usługi z zakresu wideo i influencer marketingu, w skład której wchodzą: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube, TalentMedia - najbardziej profesjonalna agencja influencer marketingu, HubYT  - najskuteczniejszy kreator kampanii z youtuberami, Gamellon - pierwsza polska gamingowa sieć partnerska YouTube oraz Glow - marka LifeTube wyspecjalizowana w beauty, fashion i lifestyle. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest nieco dziwne i chyba czas z tym coś zrobić. Całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: "Dzielę się wiedzą o YouTube, youtuberach i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)".  

Szymin Dyjach

Szymon Dyjach - Buzz & Appreciation Manager KFC

Od 2016 związany z AmRest. Początkowo w dziale Digital. Odpowiada za komunikację digital, marketing sportowy i gamingowy oraz akcje niestandardowe.Fan gry EA Sports NHL.

Piotr Bom

Michał Gieraziński - Head Of Marketing w Sony Interactive Entertainment Polska (PlayStation)

Michał Gieraziński posiada ponad piętnastoletnie doświadczenie zawodowe w obszarze marketingu, reklamy, sprzedaży oraz rozwoju biznesu, które zdobył zarówno w firmach zajmujących się reklamą/mediami jak i w międzynarodowych korporacjach z branży technologicznej.Przez ponad osiem lat pracował w T-Mobile Polska (wcześniej Polska Telefonia Cyfrowa) gdzie zajmował się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Opiekował się takimi markami jak Era, Tak Tak, Heyah oraz T-Mobile, dla których zrealizował wiele efektywnych kampanii reklamowych, jednocześnie zdobywając doświadczenie we wszystkich obszarach marketingu. Od ponad dwóch lat związany z Sony Interactive Entertainment Polska Sp.z o.o., obecnie na stanowisku Head Of Marketing opiekuje się brandem PlayStation oraz produktami Hardware, Software oraz usługami.

Obraz1

Wojciech Starzewski - Digital Manager w Resolution

W agencji Resolution prowadzi zespół odpowiedzialny za przygotowanie i realizację strategii mediowych w kanałach on-line oraz procesy new business'owe. Doświadczenie zdobywał w agencji performance marketingu, a także po stronie klienta w Philips Polska i wydawcy w AGORA S.A.
Realizował kampanie dla takich klientów jak Activision Blizzard, NIVEA, Huawei Enterprise, 4F czy Żabka - w 2017 kampania Żabka Kupony została nagrodzona brązową statuetką MIXX w kategorii Mobile. Certyfikowany trener DIMAQ.

Obraz2

Anna Elwart  - Managing Director w Resolution

Dyrektor Zarządzająca Resolution w Polsce. Pracowała zarówno po stronie domu mediowego, agencji specjalistycznej jak i sieci reklamy internetowej (m.in. grupa OMD, Cube Group, Agora). W branży od 2010. Współtworzy m.in. takie projekty jak OmniConsole, AdBlock Detector, Digital Adventure. Trenerka DIMAQ. Ekspertka w dziedzinie reklamy, której częścią centralną jest digital, z wieloletnim doświadczeniem w performance marketingu oraz w działaniach niestandardowych brand advertising. Strateg, pasjonatka policzalności i codziennych wyzwań jakie przed marketerami stawia rynek reklamy. Wierzy, że reklama może i powinna nieść wartość konsumentom.

Obraz2

Piotr 'Ziemniak' Latała

Ziemniak to twórca jednego z najszybciej rozwijających się oraz najbardziej profesjonalnych kanałów opowiadających o technologiach. Jego materiały w merytoryczny sposób opowiadają o komputerach, peryferiach, światłach LED, dronach oraz są swoistymi poradnikami użytkowania/DIY, w skrócie o wszystkim związanym z technologią. Miał doświadczenie biorąc udział w kampaniach dla największych marek technologicznych oraz klientów nieendemicznych dla tego sektora.