Projekt Innovation jest katalizatorem innowacji, które w obszarze marketingu mają przynosić wymierną biznesową wartość.

18422923_10154388501221022_2744747389808338560_o

Promujemy i definiujemy innowację, jako zmianę w zakresie idei produktu lub usługi, ich modelu biznesowego, dystrybucji, komunikacji i generowania sprzedaży.

Budujemy wizerunek tego projektu, jako najważniejszej platformy o innowacyjności w dziedzinie komunikacji marketingowej i marketingu w Polsce.

Mamy świadomość, że innowacyjność jest zjawiskiem bardzo pożądanym w branży marketingowej, ale w większości organizacji występują fundamentalne trudności z jej wprowadzaniem, jeśli Zarządy firm nie są zorientowane na wprowadzanie innowacji i nie zarządzają procesem jej wdrażania na najwyższych szczeblach organizacji.

Rozumiemy twarde realia rynkowe i jednocześnie wiemy, jak poszukiwać odważnych, nowych idei, które będą budować biznes w kolejnych latach.

Chcemy łączyć biznes z najwyższej klasy umiejętnościami i wiedzą marketingową oraz innowatorami z różnych środowisk (naukowych, technologicznych, kreatywnych/artystycznych, startupowych), pokazywać dobre praktyki, świetne przykłady wdrożeń czy prototypowania innowacji organizując w ramach projektu Innovation konkurs.

To młody, ciągle ewoluujący projekt, reagujący na szybko zmieniające się wymogi rynku i technoligizację życia.

 

Więcej na www.innovation.sar.org.pl