Angażująca, warsztatowa formuła pozwalająca uczestnikom na bieżąco stosować zdobytą wiedzę. Praktyczne ćwiczenia i praca na konkretnym produkcie- podany w pigułce proces tworzenia skutecznej komunikacji od inspirującego insightu do tworzenia angażującej historii, która sprzedaje. Przygotuj się do fascynującej podróży po umyśle konsumenta. Poznaj jego jasne i mroczne strony-ukryte motywacje, pragnienia, namiętności, potrzeby i rozterki. Wykorzystaj archetypy, symboliczne wyobrażenia i storytelling do umocnienia marki.

 

PROGRAM SZKOLENIA (pdf)


CONSUMER INSIGHT- jak to „coś” zdefiniować i zidentyfikować?

• Omówienie koncepcji Consumer Insight oraz roli insightów w strategii budowania marki;
• Co to jest np. insight kategorii, produktu/marki, oraz tzw. „human-insight”;
• Racjonalna a emocjonalna reakcja na przekaz marketingowy;
• Consumer Insight, brief kreatywny i skuteczna komunikacja.


EMPATIA KONSUMENCKA

• W jaki sposób myślą, w co wierzą, o czym marzą konsumenci i dlaczego warto o tym wiedzieć?
• Motywy, przekonania, ukryte założenia, uprzedzenia, postawy, stereotypy czyli… co faktycznie wpływa na konsumencki obraz świata i w jaki sposób precyzyjnie go zrekonstruować?
• Uważna obserwacja zachowań konsumenckich- zasady postępowania i wskazówki.


ARCHETYPY - ukryte wzorce napędzające marki

• Archetypiczne reprezentacje, reakcje emocjonalne i nieświadome dążenia konsumentów;
• Rola archetypów w budowaniu silnej i znaczącej marki;
• Funkcja sfery symbolicznej w komunikacji marki;
• Zarządzanie marką poprzez archetyp.


STORYTELLING - siła angażujących opowieści

• Kulturowe funkcje mitu, opowieści i wielkich narracji;
• Uniwersalne struktury narracyjne;
• Funkcje figur i bohaterów w opowieści;
• Proces storytellingu a proces angażowania w świat marki;
• Storytelling jako narzędzie sprzedaży.

 

WYKŁADOWCA

screenshooter-imageconverter5a562279bfed21

Marek Staniszewski

Heuristica

Pasjonat strategii komunikacji. 20-letnie doświadczenie w budowaniu marek i badaniach ich kondycji zdobywał m. in. w międzynarodowych agencjach komunikacji marketingowej (Ogilvy, Euro RSCG, Young & Rubicam, Havas Worldwide Warsaw), gdzie pełnił m. in. funkcję wiceprezesa i szefa oddziału badań i doradztwa strategicznego BAV Consulting. Pełnił również obowiązki CMO w Canal+ Cyfrowy. Wykładowca i trener; prowadził zajęcia m. in. w: ICAN Institute – HBP,WSKiM im. J. Giedroycia, SMR przy Akademii L. Koźmińskiego czy Akademii Questus. Współtwórca i wieloletni wykładowca Szkoły Strategii Marki przy SAR. Jako juror oceniał prace w takich konkursach jak Effie, Superbrands, IAB Creative Showcase, Innovation Award, Ad Venture. Członek Rady Ekspertów THINKTANK. Autor kilkudziesięciu publikacji na temat komunikacji i strategii. Jest również autorem książek: "Atlas strategiczny" i "Strategiczny podstęp" oraz współautorem książki "Portret klienta". Należy do grona założycieli Stowarzyszenia „Marketing 4 Business”. Pomysłodawca i współorganizator projektu Farma Inwencji. Założyciel i Prezes Fundacji Homo Inquietus.

 

ORGANIZACJA ZAJĘĆ

Czas trwania:

9:00-17:00

Daty szkolenia oraz formularze zgłoszeniowe:

 

Koszt udziału:

800 zł dla członków SAR

1300 zł dla firm niezrzeszonych

Zapisy

szkolenia@sar.org.pl

Zapewniamy:

materiały dydaktyczne, pomoce naukowe, napoje i przekąski
 

Lokalizacja:

SAR Czerska 8/10, 00-732 Warszawa