CO: Całkowicie otwarty projekt edukacyjny, składający się z kilku ścieżek tematycznych.

PO CO: Pracujesz w branży komunikacji marketingowej i chcesz rozwijać swoje miękkie lub twarde umiejętności oraz poszerzać swoją wiedzę.

JAK: Cykl szkoleń zamkniętych, które poruszają bardzo różne aspekty działalności branży. Np. ścieżka prawno-finansowa dokonuje wnikliwej analizy branży reklamowej i przypatruje się jej prawnej stronie. Oferta działu Wiedza jest elastyczna i wciąż się zmienia. Jeśli interesują Cię konkretne szkolenia – odezwij się do nas!

ZAKRES: Zależnie od rodzaju kursu – od 4 godzin do 2 dni szkoleniowych.

CO MAM ZROBIĆ: Zapoznaj się kalendarium działu Wiedza SKM SAR tutaj. Jeśli myślisz o szkoleniu „szytym na miarę”, albo samemu jesteś trenerem i chcesz przedstawić swój pomysł – daj znać:

Aneta Jodko, senior project manager – aneta.jodko@sar.org.pl