Dzięki współpracy z partnerami, jesteśmy w stanie jeszcze skuteczniej realizować nasze cele statutowe.
Wzajemny szacunek, dzielenie się doświadczeniami i wiedzą, a także wspólna realizacja wielu projektów na zasadzie partnerstwa istotnie wpływa na rozwój i profesjonalizację branży komunikacji marketingowej w Polsce.
Należymy do: EACA (European Association of Communications Agencies), Rady Reklamy, Związku Kontroli Dystrybucji Prasy oraz Federacji Przemysłu Spotkań i Wydarzeń - TUgether.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Agencji Eventowych SAR są członkiem Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców
Stale współpracujemy z: Polskim Stowarzyszeniem Manedżerów Logistyki i Zakupów, Konfederacją Lewiatan, Międzynarodowym Stowarzyszeniem Reklamy - IAA Polska, Związkiem Pracodawców Branży Internetowej - IAB Polska, Fundacją im. Stefana Batorego.
Jesteśmy oficjalnym przedstawicielem Cannes Lions w Polsce.