Profesjonalny influencer marketing na YouTube by Innovation & LTTM

Jak rozgryźć platformę YouTube? Jak dobrać influencera oraz jak z nim współpracować? Czym charakteryzuje się dobry influencer marketing? Jak mierzyć wyniki takich kampanii? Odpowiedzi na te i inne Wasze pytania udzielimy już 3 lutego. Zapraszamy na 4-godzinne, intensywne spotkanie, pełne skondensowanej wiedzy w ramach współpracy projektu Innovation razem z grupą LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gamellon, Mellon Media)". 

Wydarzenie odbędzie się 3 lutego w siedzibie naszego Stowarzyszenia, ul. Czerska 8/10. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatne. Zapraszamy do zapisów pod adresem mailowym matylda.kirstein@sar.org.pl. O zapisie decyduje kolejność zgłoszeń. Liczba miejsc jest ograniczona.

Regulamin Influencer Marketing

REJESTRACJA 08:45-9:30

WYDARZENIE: 09:30 -13:00 (w tym 15 minutowa przerwa)

Agenda:

  1. WPROWADZENIE
    1. Tempo zmian na YouTube
    2. YouTube i influencerzy jako fenomen kulturowy
    3. Aktualne zmiany w konsumpcji mediów w Polsce
    4. Megatrend - najważniejsze statystyki i fakty dotyczące YouTube i wideo 
    5. Kim jest i kim nie jest "influencer" i co od niego kupujemy (kluczowe zmienne)
  2. RÓŻNORODNOŚĆ ŚWIATA YOUTUBE
    1. Horyzontalny przegląd kategorii tematycznych
    2. Kluczowe różnice między kategoriami (wyniki analizy porównawczej)
    3. Różnorodność formatów - jak je wykorzystać
    4. "Supermoce" influencerów
    5. Dobór influencerów do kampanii
  3. 4 NAJBARDZIEJ EFEKTYWNE FORMY WSPÓŁPRACY Z INFLUENCERAMI NA YOUTUBE
    1. Kanał własny marki 
    2. Program influencerski
    3. Subformat
    4. Wideomarketing
  4. PROCES WSPÓŁPRACY
    1. Podejście strategiczne - etapy
    2. YouTube w ekosystemie całej kampanii
    3. Branded content + działania mediowe
    4. Najczęstsze i największe błędy
  5. SPOSOBY POMIARU EFEKTYWNOŚCI
    1. Metodologie badawcze
    2. Narzędzia pomiaru
    3. Dobór KPI
  6. PODSUMOWANIE + SESJA Q&A 

Wszystkie ww. punkty poparte przykładami, studiami przypadków, najnowszymi danymi oraz autorskimi analizami i badaniami.

 KamilBolek (1)

Prowadzący:

Kamil Bolek - dyrektor marketingu LTTM, największej w Polsce grupie świadczącej usługi z zakresu wideo i influencer marketingu, w skład której wchodzą LifeTube, TalentMedia, HubYT i Mellon Media. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest nieco dziwne i chyba czas z tym coś zrobić. Całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: "Dzielę się wiedzą o YouTube, youtuberach i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)"