WYJSCIOWY CM

Zostań ambasadorem INNOWACJI

Odważ się łamać schematy, wprowadzać zmiany, korzystać z trendów.


 

O SZKOLE

Innovation Camp powstał ponieważ wierzymy, że INNOWACJA  to zmiana, metoda rozwiązywania problemów i projektowania zupełnie nowych rozwiązań w komunikacji, budowaniu marek, rozwoju biznesu.  Wierzymy również, że branża kreatywna- czerpiąc ze swojego dorobku, ale też stawiając na innowacyjny proces nauczania, współpracę   z instytucjami zewnętrznymi, doświadczenie praktyków i sieć kontaktów - może być inkubatorem innowacyjności biznesowej.


 

GŁÓWNYM CELEM INNOVATION CAMP JEST:

  • Poznanie siebie i wgląd we własne umiejętności i kompetencje;
  • Proces twórczy i  szukanie innowacyjnych rozwiązań;
  • Poznanie narzędzi, które pozwolą tworzyć innowacje w biznesie oraz szerzyć kulturę innowacji;
  • Zapoznanie z trendami, innowacjami, inspirowanie i pokazywanie nowych ścieżek.

 

O CZYM JEST INNOVATION CAMP

  • O rozwoju kompetencji i umiejętności;
  • O szukaniu inspiracji, pokazywaniu dróg i świadomym ich wybieraniu;
  • O procesie twórczym i kreatywnym szukaniu innowacyjnych rozwiązań;
  • O trendach, nowych rozwiązaniach biznesowych oraz marketingowych;
  • O narzędziach, które pozwalają tworzyć innowacje w biznesie i dla biznesu.

 

DLA KOGO

Adresatami Innovation Camp są osoby ceniące nieszablonowe rozwiązania, gotowe do poznawania i łączenia różnych perspektyw, chcące rozwijać swoją kreatywność w duchu innowacyjności, pragnące zostać twórcami zmian oraz ambasadorami innowacji w swojej firmie. Niezależnie od doświadczenia zawodowego, szczebla kariery, czy środowiska biznesowego.


 

JAK UCZYMY W INNOVATION CAMP

Uczestnik nabiera kompetencji poprzez praktyczne doświadczanie pracy nad konkretnymi projektami realizowanymi w trakcie zajęć. Zaczynając od diagnozy problemu, przez budowanie zespołu, poszukiwanie rozwiązań, prototypowanie modeli do wdrażania pomysłów, projektów i ich ewaluację.

  • 20 całodniowych sesji (140h szkoleniowych)
  • Zajęcia aktywne i aktywizujące - warsztaty, eksperymenty, sesje konsultacyjne, sesje inspiracyjne
  • Zajęcia w proporcji: 80% zajęcia praktyczne, 20% zajęcia teoretyczne
  • Małe grupy i zespoły projektowe

 

PROGRAM

  • Innovation Camp odpowiada na pytanie „jak mogę być innowacyjny?” i pokazuje jak innowacyjność postrzegają najlepsi na rynku oraz jakie korzyści mogą płynąć z wprowadzenia kultury innowacyjności dla organizacji. Pokazuje również jak wprowadzać innowacje w swoim zespole, firmie, produkcie czy usłudze i wyposaża w praktyczne narzędzia do skutecznego modelowania procesu innowacji.
  • Innovation Camp wskazuje trendy, ucząc jednocześnie jak z nich korzystać i pozwala wejrzeć w nieuświadomione potrzeby klienta i je zidentyfikować, pomaga spojrzeć krytycznie na własny biznes pod kątem innowacyjności.
  • Innovation Camp chce budować społeczność ambasadorów zmian, którzy z odwagą projektują i wdrażają innowacyjne rozwiązania.

 

HARMONOGRAM

HARMONOGRAM wkrótce

LOKALIZACJA

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa

KOSZT UDZIAŁU

9.000 zł netto (cena dla Członków SAR)
11.000 zł netto (cena dla firm niezrzeszonych)


 

ZAPISY

szkolenia@sar.org.pl, 508-309-012

WIĘCEJ INFORMACJI

 


 

WYKŁADOWCY: 

F28 Zuzanna Skalska

Zuzanna Skalska

Analityk trendów ds. Dizajnu, innowacji i biznesu, 360Inspiration

 

dobrowoslka

Magdalena Dobrowolska-Sagan

Właściciel, Anloko

 

putts

Anna Putts

Director Brand Marketing, HBO

 

gajnodzinow

Piotr Gajnodzinow

Dyrektor Departamentu Voice of Customer, EUROBANK

 

wygladala

Łukasz Wyglądała

e-com.house / strategy lead & co-founder

 

czuchaj

Katarzyna Czuchaj-Łagód

Dyrektor Zarządzająca, Mobile Institute

 

olkowicz

Marcin Olkowicz

Trener, konsultant ds. rozwoju, edukator, wykładowca akademicki

 

kozak

Julia Kozak

Country Representative Poland, The Innovation in Politics Institute

 

dunin

Michał Dunin

Managing Director, WebTalk

 

polak

Aleksandra Polak

Chief Evangelist, Yieldbird

 

galazk

Igor Gałązkiewicz

Chief Marketing Officer, Anegre

 

zalezny

Łukasz Zaleśny 

Consumer Experience Strategy Director, Starcom

 

Agnieszka Górska

Agnieszka Górska

CEO & Co-Founder, Ulala Chef