Zostań ambasadorem INNOWACJI
Odważ się łamać schematy, wprowadzać zmiany, korzystać z trendów.
O SZKOLE
Innovation Camp powstał ponieważ wierzymy, że INNOWACJA to zmiana, metoda rozwiązywania problemów i projektowania zupełnie nowych rozwiązań w komunikacji, budowaniu marek, rozwoju biznesu. Wierzymy również, że branża kreatywna- czerpiąc ze swojego dorobku, ale też stawiając na innowacyjny proces nauczania, współpracę z instytucjami zewnętrznymi, doświadczenie praktyków i sieć kontaktów - może być inkubatorem innowacyjności biznesowej.
GŁÓWNYM CELEM INNOVATION CAMP JEST:
- Poznanie siebie i wgląd we własne umiejętności i kompetencje;
- Proces twórczy i szukanie innowacyjnych rozwiązań;
- Poznanie narzędzi, które pozwolą tworzyć innowacje w biznesie oraz szerzyć kulturę innowacji;
- Zapoznanie z trendami, innowacjami, inspirowanie i pokazywanie nowych ścieżek.
O CZYM JEST INNOVATION CAMP
- O rozwoju kompetencji i umiejętności;
- O szukaniu inspiracji, pokazywaniu dróg i świadomym ich wybieraniu;
- O procesie twórczym i kreatywnym szukaniu innowacyjnych rozwiązań;
- O trendach, nowych rozwiązaniach biznesowych oraz marketingowych;
- O narzędziach, które pozwalają tworzyć innowacje w biznesie i dla biznesu.
DLA KOGO
Adresatami Innovation Camp są osoby ceniące nieszablonowe rozwiązania, gotowe do poznawania i łączenia różnych perspektyw, chcące rozwijać swoją kreatywność w duchu innowacyjności, pragnące zostać twórcami zmian oraz ambasadorami innowacji w swojej firmie. Niezależnie od doświadczenia zawodowego, szczebla kariery, czy środowiska biznesowego.
JAK UCZYMY W INNOVATION CAMP
Uczestnik nabiera kompetencji poprzez praktyczne doświadczanie pracy nad konkretnymi projektami realizowanymi w trakcie zajęć. Zaczynając od diagnozy problemu, przez budowanie zespołu, poszukiwanie rozwiązań, prototypowanie modeli do wdrażania pomysłów, projektów i ich ewaluację.
- 20 całodniowych sesji (140h szkoleniowych)
- Zajęcia aktywne i aktywizujące - warsztaty, eksperymenty, sesje konsultacyjne, sesje inspiracyjne
- Zajęcia w proporcji: 80% zajęcia praktyczne, 20% zajęcia teoretyczne
- Małe grupy i zespoły projektowe
PROGRAM
- Innovation Camp odpowiada na pytanie „jak mogę być innowacyjny?” i pokazuje jak innowacyjność postrzegają najlepsi na rynku oraz jakie korzyści mogą płynąć z wprowadzenia kultury innowacyjności dla organizacji. Pokazuje również jak wprowadzać innowacje w swoim zespole, firmie, produkcie czy usłudze i wyposaża w praktyczne narzędzia do skutecznego modelowania procesu innowacji.
- Innovation Camp wskazuje trendy, ucząc jednocześnie jak z nich korzystać i pozwala wejrzeć w nieuświadomione potrzeby klienta i je zidentyfikować, pomaga spojrzeć krytycznie na własny biznes pod kątem innowacyjności.
- Innovation Camp chce budować społeczność ambasadorów zmian, którzy z odwagą projektują i wdrażają innowacyjne rozwiązania.
HARMONOGRAM
HARMONOGRAM wkrótce
LOKALIZACJA
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa
KOSZT UDZIAŁU
9.000 zł netto (cena dla Członków SAR)
11.000 zł netto (cena dla firm niezrzeszonych)
ZAPISY
szkolenia@sar.org.pl, 508-309-012
WYKŁADOWCY:
Analityk trendów ds. Dizajnu, innowacji i biznesu, 360Inspiration
Właściciel, Anloko
Director Brand Marketing, HBO
Dyrektor Departamentu Voice of Customer, EUROBANK
e-com.house / strategy lead & co-founder
Dyrektor Zarządzająca, Mobile Institute
Trener, konsultant ds. rozwoju, edukator, wykładowca akademicki
Country Representative Poland, The Innovation in Politics Institute
Managing Director, WebTalk
Chief Evangelist, Yieldbird
Chief Marketing Officer, Anegre
Consumer Experience Strategy Director, Starcom
CEO & Co-Founder, Ulala Chef