Co przychodzi ci do głowy, kiedy myślisz o kreatywności? Designer tworzący porywający logotyp? Projektant z wyobraźnią i umiejętnościami dla współczesnej architektury? Oryginalny myśliciel uznawany za geniusza? Oczywiście to wszystko to kreatywność, ale kreatywność w biznesie to także wartościowe i praktyczne sposoby działania. Osoby kreatywne rozwiązują problemy regularnie, wykorzystując metody kreatywnego myślenia. Jest to ten rodzaj kreatywności, który jest niezwykle pomocny w biznesie i której można się nauczyć. Bez niej ani marketing ani żaden biznes nie działa.
O WARSZTACIE
Dzięki warsztatowi uczestnicy będą mogli poznać szerokie spektrum metod zwiększających elastyczność i oryginalność myślenia oraz nabyć praktyczne umiejętności stosowania omawianych metod w praktyce. Dzięki temu pełniej wykorzystają swój twórczy potencjał, rozwiązując problemy w niestandardowy sposób i tworząc niekonwencjonalne rozwiązania. Ponadto uczestnicy będą mogli lepiej poznać własne ograniczenia utrudniające myślenie kreatywne oraz wiedzieć jak dobierać metody, które najbardziej pasują do ich osobowości i preferencji, jak również do kontekstu konkretnego zadania.
NAJWAŻNIEJSZE CELE
Podstawowe zagadnienia związane z procesem twórczym
Cechy myślenia lateralnego i myślenia dywergencyjnego
Warunki płynnego generowania oryginalnych i niekonwencjonalnych idei
Rola insightu w procesie twórczym oraz rodzaje insightów
Wybrane techniki kreatywnego myślenia
Stosowanie wybranych technik kreatywnego myślenia w codziennej pracy
Prowadzenie konceptualizacji i prototypowania w oparciu o proces design thinking
WYKŁADOWCA
OPINIE O SZKOLENIU