Wyjątkowość Wellbeing, dobrostanu, wiąże się z jego szerokim spektrum, które powoduje, że jest ono atrakcyjne dla tak wielu osób w przeróżnych branżach. Rynek farmaceutyczny, branża spożywcza, nowe technologie, usługi, kosmetyki, fitness, parenting – ciężko znaleźć gałąź biznesu, która z sukcesem nie pochyla się w stronę Wellbeingu. To holistyczne podejście do zdrowia stanowczo wykracza poza ramy dotychczasowych kategorii, stwarzając okazję do tworzenia nowych i zmuszając kolejne biznesy do myślenia “out-of-the-box” w celu wyprzedzenia konkurencji z nowymi pomysłami na wprowadzenie trendu do swojej marki. W raporcie przygotowanym przez One Eleven znajduje się:
- ponad 400 globalnych marek z wielu branż w obszarze Wellbeing,
- prezentacja 64 najatrakcyjniejszych brandów,
- opis 6 kluczowych trendów rozbitych na 26 subtrendów, dzięki którym lepiej zrozumiesz, jakie typy usług są obecnie najbardziej na czasie.
Do pobrania raportu szczególnie zachęcamy marketerów poszukujących nowych inspiracji do rozwoju marek i biznesu.