Badanie

Chyba wszyscy przynajmniej raz w życiu spotykaliśmy się ze stwierdzeniem, że branża marketingowa i reklamowa ma skłonność do zamykania się w swojej bańce. Co więcej, pandemia COVID wymusiła na nas dosłowne zamknięcie się w swoich domach.

Czy oznacza to, że już my jako branża marketingowa ostatecznie utraciliśmy kontakt z rzeczywistością?

Jest to niepokojące, szczególnie gdy uświadomimy sobie, że podejmowane przez nas decyzje często bazują właśnie na naszym wyobrażeniu o życiu „zwykłego Polaka”.

Na pierwszą część niełatwego pytania postawionego w tytule niniejszego raportu "Czy i jak bardzo marketerzy oddalają się od konsumenta"? odpowiadają wyniki badania przeprowadzonego przez Wavemaker.

Ukazują one, jak czas pandemii oceniają Polacy, a jak marketerzy, wskazują także, co marketerzy myślą o wpływie pandemii na życie statystycznych Kowalskich i jak bardzo mylą się w swych ocenach.

Odpowiedź na drugą część tytułowego pytania "I jak to zmienić"? jest zadaniem jeszcze trudniejszym i przez to jeszcze bardziej istotnym. Dlatego też w drugiej części raportu proponujemy recepty, które mogą pozwolić marketerom na wyjście ze swojej bańki.

Paweł Gala CEO Wavemaker Polska

4,85 (5)