Kopia Szkolenia Dofinasnowane (7)

Kopia Kopia Projekt bez nazwyPlanowanie, realizowanie, optymalizowanie i raportowanie działań marketingowych z wykorzystaniem wyszukiwarek internetowych i sieci reklamowych;

Kopia Kopia Projekt bez nazwyPosługiwanie się systemami z wykorzystaniem wyszukiwarek internetowych i sieci reklamowych;

Kopia Kopia Projekt bez nazwyPosługiwanie się systemami reklam w wyszukiwarkach internetowych (np. GoogleAds) oraz systemami analityki internetowej (np. Google Analytics);

Kopia Kopia Projekt bez nazwySchematy zachowań użytkowników mechanizmów wyszukiwawczych;

Kopia Kopia Projekt bez nazwyAnaliza danych dotyczących działań oraz ruchu użytkowników i optymalizacja budżetu kampanii pod kątem efektywności;

Kopia Kopia Projekt bez nazwyPosługiwanie się pojęciami z zakresu SEO adekwatnie do potrzeb działań marketingowych i zgodnie z zastosowaniem konkretnego oprogramowania;

Kopia Kopia Projekt bez nazwyProjektowanie strategii PPC i SEO oraz identyfikacja nowych trendów w marketingu internetowym;

Kopia Kopia Projekt bez nazwyPrzeprowadzanie wstępnego audytu SEO z wykorzystaniem adekwatnych narzędzi, w tym: analizujących pozycję strony w wyszukiwarce Google, strukturę linkowania i wydajności strony, profil linków, widoczność, konkurencję;

Kopia Kopia Projekt bez nazwyInterpretacja pozyskanych danych oraz podejmowanie działań w celu poprawy pozycji strony oraz jej zoptymalizowania pod kątem wyszukiwarki Google.

Kopia Marta Jaskulska Założycielka, Brandlogic (2)

   Kopia FORMA ZDALNA   Kopia CZAS TRWANIA   Kopia CENA (4)

        Oferta naszych szkoleń (4) Kopia Oferta naszych szkoleń (2)