Planowanie, realizowanie, optymalizowanie i raportowanie działań marketingowych z wykorzystaniem wyszukiwarek internetowych i sieci reklamowych;
Posługiwanie się systemami z wykorzystaniem wyszukiwarek internetowych i sieci reklamowych;
Posługiwanie się systemami reklam w wyszukiwarkach internetowych (np. GoogleAds) oraz systemami analityki internetowej (np. Google Analytics);
Schematy zachowań użytkowników mechanizmów wyszukiwawczych;
Analiza danych dotyczących działań oraz ruchu użytkowników i optymalizacja budżetu kampanii pod kątem efektywności;
Posługiwanie się pojęciami z zakresu SEO adekwatnie do potrzeb działań marketingowych i zgodnie z zastosowaniem konkretnego oprogramowania;
Projektowanie strategii PPC i SEO oraz identyfikacja nowych trendów w marketingu internetowym;
Przeprowadzanie wstępnego audytu SEO z wykorzystaniem adekwatnych narzędzi, w tym: analizujących pozycję strony w wyszukiwarce Google, strukturę linkowania i wydajności strony, profil linków, widoczność, konkurencję;
Interpretacja pozyskanych danych oraz podejmowanie działań w celu poprawy pozycji strony oraz jej zoptymalizowania pod kątem wyszukiwarki Google.