Dodaj nagłówek (84)

Kopia Kopia Kopia Projekt bez nazwyAnaliza trendów i otoczenia rynkowego, tj. określenie otoczenia marki: konkurencji oraz innych podmiotów, z którymi marka ma powiązania i punkty styczne;

Kopia Kopia Kopia Projekt bez nazwyCechy konkurentów, sposoby i kanały, w jakich się komunikują;

Kopia Kopia Kopia Projekt bez nazwySpecyficzne cechy marki, które wyróżniają ją na tle konkurencji;

Kopia Kopia Kopia Projekt bez nazwyPrecyzyjna identyfikacja grup docelowych, tzw. modelowych klientów marki;

Kopia Kopia Kopia Projekt bez nazwyOpracowanie strategii marki, obejmującej jej misję i wizję, wybór wartości, piramidę wyróżników, jednozdaniową definicję marki (elewator pitch), sposób komunikowania się marki oraz kierunki jej rozwoju.

_FORMA ZDALNA (otwarte)Kopia Kopia CZAS TRWANIA (3)Kopia Kopia CENA (6)

Dodaj podtytuł (11)

Kopia pobierz broszurę (1)

        Projekt bez tytułu (27)edafbbhs