Dodaj nagłówek (100)

Kopia Kopia Kopia Projekt bez nazwyIdentyfikacja i analiza zachowań demograficzno-psychologicznych, a także zwyczajów polskiego użytkownika poczty elektronicznej, w tym motywacje do pozostawiania danych osobowuch i interacji online do planowania działań marketingowych;

Kopia Kopia Kopia Projekt bez nazwyBudowanie własnej bazy odbiorców, możliwości i sposoby zakupu oraz budowania baz mailingowych;

Kopia Kopia Kopia Projekt bez nazwySegmentacja baz z wykorzystaniem analizy RFM;

Kopia Kopia Kopia Projekt bez nazwyProjektowanie e-mailingów reklamowo-sprzedażowych, dobierając słowa zachęcającce do dalszego czytania;

Kopia Kopia Kopia Projekt bez nazwyOcena jakości i skuteczności przykładowcych mailingów;

Kopia Kopia Kopia Projekt bez nazwyProjektowanie, redagowanie i formatowanie newsletterów tekstowych i graficznych, stosujac zasady rozmieszania i eksponowania kluczowych treści, a także mechanizmów interaktywnych;

Kopia Kopia Kopia Projekt bez nazwyAnaliza i wykorzystywania wyników badań eyetranckingu i clicktrackingu do zwiększenia efektywności kampanii e-mailingowych;

Kopia Kopia Kopia Projekt bez nazwyDobór metod, technik i narzędzi adekwatnych do zdefiniowanych celów kampanii, budżetu oraz wskaźników;

Kopia Kopia Kopia Projekt bez nazwyStosowanie kluczowych mierników efektywności do monitorowania efektów kampanii, wtym wskaźników zwrotu z inwestycji (ROI);

Kopia Kopia Kopia Projekt bez nazwyInterpretacja wartości wskaźników efektywności w porównaniu do benchmarków rynkowych i branżowych.

       _FORMA ZDALNA (otwarte)Kopia Kopia CZAS TRWANIA (4)Kopia Kopia CENA (7)

Dodaj podtytuł (17)

Kopia pobierz broszurę (14)

      Projekt bez tytułu (27)edafbbhs