Identyfikacja i analiza zachowań demograficzno-psychologicznych, a także zwyczajów polskiego użytkownika poczty elektronicznej, w tym motywacje do pozostawiania danych osobowuch i interacji online do planowania działań marketingowych;
Budowanie własnej bazy odbiorców, możliwości i sposoby zakupu oraz budowania baz mailingowych;
Segmentacja baz z wykorzystaniem analizy RFM;
Projektowanie e-mailingów reklamowo-sprzedażowych, dobierając słowa zachęcającce do dalszego czytania;
Ocena jakości i skuteczności przykładowcych mailingów;
Projektowanie, redagowanie i formatowanie newsletterów tekstowych i graficznych, stosujac zasady rozmieszania i eksponowania kluczowych treści, a także mechanizmów interaktywnych;
Analiza i wykorzystywania wyników badań eyetranckingu i clicktrackingu do zwiększenia efektywności kampanii e-mailingowych;
Dobór metod, technik i narzędzi adekwatnych do zdefiniowanych celów kampanii, budżetu oraz wskaźników;
Stosowanie kluczowych mierników efektywności do monitorowania efektów kampanii, wtym wskaźników zwrotu z inwestycji (ROI);
Interpretacja wartości wskaźników efektywności w porównaniu do benchmarków rynkowych i branżowych.