
GŁÓWNE ZAŁOŻENIA SZKOLENIA
Szkolenie przygotowuje do prawidłowego i sprawnego projektowania strategii marki. Uczestnik zostanie przygotowany do dokonywania analiz trendów i otoczenia kulturowego, wskazywania cech konkurentów, definiowania specyficznych cech marki, które wyróżniają ją na tle konkurencji, precyzyjnej identyfikacji grup docelowych oraz opracowywania strategii marki, obejmującej jej misję i wizję, wybór wartości, piramidę wyróżników, jednozdaniową definicję marki i sposób komunikowania się marki.
PODSTAWOWE INFORMACJE O SZKOLENIU
FORMA SZKOLENIA
|
CZAS SZKOLENIA
|
CENA SZKOLENIA
|
Szkolenie online
|
Trzydniowe
|
2500 zł
|
TERMINY SZKOLENIA

CEL EDUKACYJNY
- Analiza trendów i otoczenia rynkowego, tj. określenie otoczenia marki: konkurencji oraz innych podmiotów, z którymi marka ma powiązania i punkty styczne;
- Cechy konkurentów, sposoby i kanały, w jakich się komunikują;
- Specyficzne cechy marki, które wyróżniają ją na tle konkurencji;
- Precyzyjna identyfikacja grup docelowych, tzw. modelowych klientów marki;
- Opracowanie strategii marki, obejmującej jej misję i wizję, wybór wartości, piramidę wyróżników, jednozdaniową definicję marki (elevator pitch), sposób komunikowania się marki oraz kierunki jej rozwoju.
PROGRAM
- Gdzie jesteśmy, czyli etap eksploracji rynku: analiza trendów i kategorii, analiza konkurencji
- Dlaczego tu jesteśmy, czyli analiza sytuacji wyjściowej marki w kontekście rynku: SWOT. Analiza oferty marki, definicja przewag marki
- Dokąd zmierzamy, czyli analiza grupy docelowej: trendy konsumenckie, segmentacja i targetowanie , definicja TG i jej potrzeb
- Jak tam dotrzemy, czyli strategia marki: misja, wizja, wartości. Drabina korzyści, obietnica marki , wytyczne dla strategii komunikacji marki.
- Golden Rules: zasady działań podnoszące skuteczność marketingową – przykłady. Czego unikać i jakich błędów nie popełniać? Przykłady
DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU UCZESTNIK
- dokonuje analizy trendów, rynku i konkurencji
- określa specyficzne cechy marki wyróżniające ją na tle konkurencji
- definiuje i opisuje grupę docelową marki
- definiuje strategię marki, uwzględniając wszystkie jej niezbędne elementy
ZAPRASZAMY
Pracowników działów strategii i kreacji, pracowników innych działów, chcący uzupełnić swoje kompetencje w zakresie projektowania strategii marki.
DO POBRANIA
|