Projektowanie-strategii marki_02

GŁÓWNE ZAŁOŻENIA SZKOLENIA

Szkolenie przygotowuje do prawidłowego i sprawnego projektowania strategii marki. Uczestnik zostanie przygotowany do dokonywania analiz trendów i otoczenia kulturowego, wskazywania cech konkurentów, definiowania specyficznych cech marki, które wyróżniają ją na tle konkurencji, precyzyjnej identyfikacji grup docelowych oraz opracowywania strategii marki, obejmującej jej misję i wizję, wybór wartości, piramidę wyróżników, jednozdaniową definicję marki i sposób komunikowania się marki.

PODSTAWOWE INFORMACJE O SZKOLENIU

FORMA
SZKOLENIA

CZAS
SZKOLENIA

CENA
SZKOLENIA

Szkolenie online

Trzydniowe

2500 zł

TERMINY SZKOLENIA



CEL EDUKACYJNY

  • Analiza trendów i otoczenia rynkowego, tj. określenie otoczenia marki: konkurencji oraz innych podmiotów, z którymi marka ma powiązania i punkty styczne;
  • Cechy konkurentów, sposoby i kanały, w jakich się komunikują;
  • Specyficzne cechy marki, które wyróżniają ją na tle konkurencji;
  • Precyzyjna identyfikacja grup docelowych, tzw. modelowych klientów marki;
  • Opracowanie strategii marki, obejmującej jej misję i wizję, wybór wartości, piramidę wyróżników, jednozdaniową definicję marki (elevator pitch), sposób komunikowania się marki oraz kierunki jej rozwoju.

PROGRAM

  1. Gdzie jesteśmy, czyli etap eksploracji rynku: analiza trendów i kategorii, analiza konkurencji
  2. Dlaczego tu jesteśmy, czyli analiza sytuacji wyjściowej marki w kontekście rynku: SWOT. Analiza oferty marki, definicja przewag marki
  3. Dokąd zmierzamy, czyli analiza grupy docelowej: trendy konsumenckie, segmentacja i targetowanie , definicja TG i jej potrzeb
  4. Jak tam dotrzemy, czyli strategia marki: misja, wizja, wartości. Drabina korzyści, obietnica marki , wytyczne dla strategii komunikacji marki.
  5. Golden Rules: zasady działań podnoszące skuteczność marketingową – przykłady. Czego unikać i jakich błędów nie popełniać? Przykłady

DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU UCZESTNIK

  • dokonuje analizy trendów, rynku i konkurencji
  • określa specyficzne cechy marki wyróżniające ją na tle konkurencji
  • definiuje i opisuje grupę docelową marki
  • definiuje strategię marki, uwzględniając wszystkie jej niezbędne elementy

ZAPRASZAMY

Pracowników działów strategii i kreacji, pracowników innych działów, chcący uzupełnić swoje kompetencje w zakresie projektowania strategii marki.

DO POBRANIA


broszura szkoleń dofinansowanych

JESTEŚ ZAINTERESOWANY? WYPEŁNIJ FORMULARZ KONTAKTOWY