GŁÓWNE ZAŁOŻENIA SZKOLENIA
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego dokonywania analiz danych źródłowych dotyczących konsumentów, do stosowania różnorodnych metod poszukiwania informacji w sieci, do analizowania i dokonywania weryfikacji pozyskanych informacji, konstruowania prostych ankiet i prowadzenia podstawowych wywiadów z konsumentami, posługiwania się podstawowymi technikami zbierania danych jakościowych i ilościowych oraz do systematyzowania i analizowania pozyskanych danych i informacji o konsumencie.
PODSTAWOWE INFORMACJE O SZKOLENIU
FORMA |
CZAS |
CENA |
Szkolenie online |
Trzydniowe |
2500 zł |
CEL EDUKACYJNY
- Ogólnodostępne źródła wiedzy o konsumencie różnych produktów i usług
- Techniki ułatwiające poszukiwanie informacji o konsumencie w sieci oraz w „terenie”
- Rozróżnienie użytecznych i wiarygodnych danych, od tych, które mogą wprowadzić w błąd i budować nieprawdziwy obraz konsumenta
- Ankiety i podstawowe wywiady z konsumentami
- Narzędzia pozwalające usystematyzować i analizować pozyskaną wiedzę o konsumencie
PROGRAM
- Zasady skutecznego pozyskiwania wiedzy o konsumencie oraz jej analizy.
- Techniki wyszukiwania danych z ogólnodostępnych źródeł.
- Ogólnodostępne źródła wiedzy o konsumencie i jego otoczeniu w podziale na kategorie.
- Narzędzia do pozyskiwania wiedzy- kwestionariusze i scenariusze do samodzielnych nadań oraz wywiadów.
- Warsztat z pozyskiwania danych, analizy i przekładania ich na praktyczne informacje służące lepszemu zrozumieniu konsumenta.
DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU UCZESTNIK
- Posiada wiedzę na temat ogólnodostępnych źródeł wiedzy o konsumencie różnych produktów i usług
- Stosuje techniki ułatwiające poszukiwanie informacji o konsumencie w sieci oraz w „terenie”
- Potrafi rozróżnić użyteczne i wiarygodne dane, od tych, które mogą wprowadzać w błąd i budować nieprawdziwy obraz konsumenta
- Projektuje ankiety i przeprowadza podstawowe wywiady z konsumentami
- Zna narzędzia, które pozawalają na systematyzowanie i analizowanie pozyskanej wiedzy o konsumencie
ZAPRASZAMY
Brand menedżerów, specjalistów PR, strategów i pracowników działu obsługi klienta.