
GŁÓWNE ZAŁOŻENIA SZKOLENIA
Szkolenie przygotowuje uczestnika do prowadzenia prezentacji koncepcji strategicznych oraz pomysłów kreatywnych; stosowania technik i metod zwiększających efektywność prezentacji, budowania struktury narracyjnej, dramaturgicznej i konstruowania osi efektywnego przekazu; sprawnego dobierania narzędzi i technik adekwatnych do celu, z wykorzystaniem pozawerbalnych sposobów panowania nad przekazywaną treścią oraz aktywnego słuchania.
PODSTAWOWE INFORMACJE O SZKOLENIU
FORMA SZKOLENIA
|
CZAS SZKOLENIA
|
CENA SZKOLENIA
|
Szkolenie online
|
Dwudniowe
|
1800 zł
|
TERMINY SZKOLENIA

CEL EDUKACYJNY
- Zasady tworzenia perswazyjnej i angażującej prezentacji
- Struktury narracyjne, dramaturgiczne i osie przekazu efektywnego
- Środki komunikacji niewerbalnej (mowa ciała) wzmacniające siłę przekazu
- Modulacje głosem do budowania autorytetu i zaufania
- Techniki mówienia i prezentowania w zależności od wielkości audytorium i sali
- Dostosowanie siły głosy, intonacji, barwy, akcentu i pauzy do reakcji słuchaczy
- Techniki aktywnego słuchania.
PROGRAM
- Wprowadzenie - warunki skutecznej prezentacji. Ekosystem prezentacji: synergia przekazu werbalnego, narracji wizualnej i sposobu prezentowania. Podejście do efektywnego organizowania treści dla celów wystąpienia. Kluczowe warunki udanej prezentacji. Jak prezentować dane liczbowe by nie zanudzić słuchaczy?
- Prezentacja jako opowieść - rola angażującej narracji. Modele strukturalne angażujących i perswazyjnych opowieści. Typologia opowieści a cele i kontekst prezentacji. Zastosowanie "story arc" w celu budowania dramaturgii i poruszania emocji. Oś przekazu, ewolucja postaci i rola konfliktu.
- Komunikacja niewerbalna. Style komunikacji niewerbalnej. Rodzaje komunikatów niewerbalnych i interakcyjnych. Język ciała jako narzędzie komunikacji.
- Komunikacja poprzez głos. Intonacja i modulacja - w jaki sposób wykorzystywać tembr i natężenie oraz barwę głosu. Warunki akustyczne pomieszczenia a techniki mówienia.
- Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu z audytorium. Analiza potrzeb i oczekiwań odbiorców prezentacji. Rozpoznawanie i podążanie za reakcjami odbiorców. Rola rekwizytów i innych "haczyków" na uwagę.
- Prezentacja jako dialog. Rola interakcji z audytorium w podnoszeniu skuteczności prezentacji. Aktywne słuchanie - rodzaje technik i ich zastosowanie.
DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU UCZESTNIK
- wymienia i opisuje zasady tworzenia perswazyjnej i angażującej prezentacji;
- buduje struktury narracyjne, dramaturgiczne i konstruuje osie przekazu efektywnego;
- dobiera i stosuje środki komunikacji niewerbalnej (mowa ciała) wzmacniające siłę przekazu;
- wykorzystuje modulacje głosem do budowania autorytetu i zaufania;
- dobiera techniki mówienia i prezentowania do wielkości audytorium i sali;
- dostosowuje siłę głosu, intonację, barwę, akcent i pauzy do reakcji słuchaczy;
- posługuje się technikami aktywnego słuchania
ZAPRASZAMY
Osoby odpowiedzialne za prowadzenie skutecznych prezentacji koncepcji strategicznych oraz pomysłów kreatywnych dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych. Dodatkowo account managerów i account directorów, menedżerów projektów, copywriterów i art directorów.
DO POBRANIA
|