projektowanie strategii komunikacji - Marcin Samek
WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI

Szkolenie przygotowuje do samodzielnego tworzenia skutecznych strategii komunikacji poprzez dogłębne zrozumienie procesów opracowywania planów i założeń komunikacyjnych, stanowiących fundament dla działań egzekucyjnych. Podniesienie umiejętności w tym zakresie pozwoli uczestnikom na osiąganie lepszych wyników w swojej pracy, wzmacniając pozycję marki na rynku i przyczyniając się do osiągnięcia celów biznesowych.

Kompetencje, które zdobędą uczestnicy szkolenia:
 
  • skuteczne projektowanie i prowadzenie procesów strategicznych, pozwalające na przygotowanie założeń i planów komunikacji
  • przyswojenie kluczowych etapów tworzenia strategii komunikacji – od analizy po egzekucję
  • umiejętne wdrażanie efektywnych i praktycznych strategii komunikacji


PROGRAM
 
 

  • Wprowadzenie do strategii komunikacji:omówienie kluczowych elementów skutecznej strategii komunikacyjnej oraz znaczenia opracowywania planów i założeń komunikacyjnych
  • Projektowanie procesów strategicznych: nauka tworzenia założeń i planów komunikacyjnych, które służą jako fundament dla działań egzekucyjnych
  • Praktyczne ćwiczenia: zastosowanie zdobytej wiedzy podczas ćwiczeń projektowych
  • Analiza case studies: przykłady, które ilustrują skuteczne strategie komunikacyjne oraz wspólne wyzwania i rozwiązania
  • Wymiana zdań: sesje, które umożliwią uczestnikom przekazanie doświadczeń oraz dyskusję na temat najlepszych praktyk w projektowaniu strategii komunikacji

 

DLA KOGO  
 

  • Działów marketingu i komunikacji: osób odpowiedzialnych za planowanie i realizację strategii komunikacyjnych w swoich organizacjach.
  • Pracowników agencji komunikacyjnych: specjalistów z agencji PR, reklamowych i digital, którzy projektują i wdrażają strategie komunikacyjne dla swoich klientów.
  • Kierowników i menedżerów projektów: osób zarządzających projektami i kampaniami, poszukujących skuteczniejszych metod realizacji swoich celów.
  • Dla wszystkich profesjonalistów zajmujących się tworzeniem wizerunku marki i komunikacją reklamową.
 


FORMA
 
STACJONARNE
 
TERMIN

29.05.
 
CENA

1.500 zł  
+ VAT
przycisk zgłoś się