WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego tworzenia skutecznych strategii komunikacji poprzez dogłębne zrozumienie procesów opracowywania planów i założeń komunikacyjnych, stanowiących fundament dla działań egzekucyjnych. Podniesienie umiejętności w tym zakresie pozwoli uczestnikom na osiąganie lepszych wyników w swojej pracy, wzmacniając pozycję marki na rynku i przyczyniając się do osiągnięcia celów biznesowych.
Kompetencje, które zdobędą uczestnicy szkolenia:
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego tworzenia skutecznych strategii komunikacji poprzez dogłębne zrozumienie procesów opracowywania planów i założeń komunikacyjnych, stanowiących fundament dla działań egzekucyjnych. Podniesienie umiejętności w tym zakresie pozwoli uczestnikom na osiąganie lepszych wyników w swojej pracy, wzmacniając pozycję marki na rynku i przyczyniając się do osiągnięcia celów biznesowych.
Kompetencje, które zdobędą uczestnicy szkolenia:
- skuteczne projektowanie i prowadzenie procesów strategicznych, pozwalające na przygotowanie założeń i planów komunikacji
- przyswojenie kluczowych etapów tworzenia strategii komunikacji – od analizy po egzekucję
- umiejętne wdrażanie efektywnych i praktycznych strategii komunikacji
PROGRAM
- Wprowadzenie do strategii komunikacji:omówienie kluczowych elementów skutecznej strategii komunikacyjnej oraz znaczenia opracowywania planów i założeń komunikacyjnych
- Projektowanie procesów strategicznych: nauka tworzenia założeń i planów komunikacyjnych, które służą jako fundament dla działań egzekucyjnych
- Praktyczne ćwiczenia: zastosowanie zdobytej wiedzy podczas ćwiczeń projektowych
- Analiza case studies: przykłady, które ilustrują skuteczne strategie komunikacyjne oraz wspólne wyzwania i rozwiązania
- Wymiana zdań: sesje, które umożliwią uczestnikom przekazanie doświadczeń oraz dyskusję na temat najlepszych praktyk w projektowaniu strategii komunikacji
DLA KOGO
- Działów marketingu i komunikacji: osób odpowiedzialnych za planowanie i realizację strategii komunikacyjnych w swoich organizacjach.
- Pracowników agencji komunikacyjnych: specjalistów z agencji PR, reklamowych i digital, którzy projektują i wdrażają strategie komunikacyjne dla swoich klientów.
- Kierowników i menedżerów projektów: osób zarządzających projektami i kampaniami, poszukujących skuteczniejszych metod realizacji swoich celów.
- Dla wszystkich profesjonalistów zajmujących się tworzeniem wizerunku marki i komunikacją reklamową.
FORMA
STACJONARNE
STACJONARNE
TERMIN
CENA
1.500 zł
+ VAT
1.500 zł
+ VAT