GŁÓWNE ZAŁOŻENIA SZKOLENIA
Szkolenie przygotowuje do stosowania adekwatnych narzędzi do budowania strategii komunikacji opartej o przełamywanie konwencji komunikacyjnej w kategorii, angażowania pracowników organizacji w aktywne budowanie przekazu marki i tworzenia jego treści, dokonywania wyboru działań i konwertowania opowieści marki na nowe produkty czy innowacje.
PODSTAWOWE INFORMACJE O SZKOLENIU
![]() FORMA |
![]() CZAS |
![]() CENA |
Szkolenie online |
Trzydniowe |
2500 zł |
TERMIN SZKOLENIA:
CEL EDUKACYJNY
- Rozróżnienie marek posługujących się strategią komunikacji opartej na działaniach, doświadczeniach i zaangażowaniu konsumentów (storydoing)
- Różnice pomiędzy strategią pozycjonowania marki a strategią jej komunikacji, z naciskiem na strategię komunikacji w modelu storydoing)
- Spójne z pozycjonowaniem marki działania w oparciu o strategię komunikacji w modelu storydoing)
- Narzędzia usprawniające proces tworzenia komunikacji marki w modelu storydoing. )
PROGRAM
- Poznanie zasad budowania strategii komunikacji opartej na działaniach
- Omówienie i analiza przykładów zagranicznych marek z różnych kategorii produktów i usług, których strategia komunikacji opiera się na modelu storydoing
- Omówienie i analiza przykładów polskich marek z różnych kategorii produktów i usług, których strategia komunikacji opiera się na modelu storydoing
- Narzędzia do analizy i projektowania strategii komunikacji marki w modelu storydoing
- Projektowanie strategii komunikacji marki w modelu storydoing w różnych obszarach działalności firmy i organizacji
- Warsztat z projektowania marki w modelu storydoing.
DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU UCZESTNIK
- Rozróżnia marki posługujące się strategią komunikacji opartą o storydoing.
- Rozumie różnice pomiędzy strategią pozycjonowania marki, a strategią jej komunikacji (z naciskiem na strategię komunikacji w modelu storydoing.
- Planuje spójne z pozycjonowaniem marki działania w oparciu o strategię komunikacji w modelu storydoing .
- Analizuje i wykorzystuje różne obszary działalności organizacji pod kątem ich wkładu w komunikację marki w modelu storydoing .
- Stosuje różne narzędzia, które usprawniają proces tworzenia strategii komunikacji marki w modelu storydoing. .
ZAPRASZAMY
Osoby odpowiedzialne za budowanie i komunikację marki za pośrednictwem rożnych kanałów komunikacji; brand menedżerowie, osoby odpowiedzialne za employer branding, działania PR czy event marketing po stronie firm i organizacji; pracownicy działów kreacji i strategii agencji reklamowych.