na tropie efektywności - Iwona  Doktorowicz-Dudek

NA TROPIE EFEKTYWNOŚCI- JAK ZWIĘKSZYĆ EFEKTYWNOŚĆ MARKETERA NA KAŻDYM ETAPIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH I JAK UNIKNĄĆ PUŁAPEK OBNIŻAJĄCYCH EFEKTYWNOŚĆ?

  • Po co potrzebujemy efektywności i co oznacza ten termin? 
  • Jakich narzędzi potrzebujemy, aby ocenić efektywność?  
  • Jak zwiększać efektywność na każdym etapie pracy marketingowca? 

GŁÓWNE ZAŁOŻENIA SZKOLENIA

 Nabycie umiejętności holistycznego oceniania efektywności projektów/zespołów

  • Jak w sposób świadomy zwiększać efektywność swoją i swoich zespołów?
  • Jak rozliczać się ze swoich działań w sposób efektywny, zrozumiały dla wszystkich interesariuszy i decydentów?
  • Jak rozróżnić i zastosować odpowiednie mierniki efektywności do poszczególnych projektów/działań?

PODSTAWOWE INFORMACJE O SZKOLENIU


FORMA
SZKOLENIA


CZAS
SZKOLENIA


CENA
SZKOLENIA


Szkolenie online


Dwudniowe


DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU UCZESTNIK:

    • Wie, co to efektywność i jaki jest najważniejszy warunek umożliwiający jego poprawną ocenę;\
    • Wie, jak zwiększyć efektywność swoją i swojego zespołu na każdym etapie pracy marketingowca (strona miękka i twarda);
    • Wie, jakie mierniki efektywności zastosować w warunkach dużych i ograniczonych budżetów; 
    • Wie, jak dobrać mierniki stosownie do sytuacji, wyzwania, projektu; 
    • Wie, jakie mierniki są zrozumiałe/akceptowane i stosowane przez zarządzających w ramach marketingu i poza nim (dyrektor generalny, dyrektor finansowy, dyrektor sprzedaży)
    • Wie, jak rozliczyć się z celów przy użyciu mierników ogólnobiznesowych (nie tylko marketingowych) 

PROGRAM

I ETAP: PRZYGOTOWANIE

Diagnoza => wyzwanie => cele => strategia  

  • Poprawne zdefiniowanie problemu i postawienie właściwego wyzwania
  • Prostota w analizie – bez zbędnych danych zaciemniających obraz
  • Cele jako odpowiedź na wyzwanie: jak je stawiać w metodologii SMART, jak je skutecznie komunikować na zewnątrz, jak i kiedy się z nich rozliczać  
  • Klarowna strategia
  • Ćwiczenie: czy historia jest spójna? 

II ETAP: AKCJA (EGZEKUCJA)

  • Kreatywność w górę, efektywność w górę 
  • Jak oceniać efektywność reklam 
  • LINK & Next – miary przy dużych budżetach i jak radzić sobie bez budżetów 

III ETAP: ROZLICZANIE Z REZULTATÓW

  • Podstawowe mierniki efektywności (zrozumiałe dla wszystkich, używane na co dzień)
  • Różnica pomiędzy profitem a profitowością – ważna przy rozliczaniu się z efektywności 
  • Ćwiczenie: zaproponuj cele i KPI

ZAMIAST PODSUMOWANIA – CASE NA EFEKTYWNOŚĆ 

DLA KOGO

Dla managerów średniego szczebla, którzy chcą rozwinąć siebie, swój zespół i swój biznes.

 „Szkolenie przygotowałam na bazie własnych doświadczeń, zdobywanych na kierowniczych stanowiskach w działach marketingu i w zarządach międzynarodowych koncernów. Jeśli chcesz skorzystać z mojego doświadczenia – zapisz się na ten kurs”. Iwona Doktorowicz-Dudek.