NA TROPIE EFEKTYWNOŚCI- JAK ZWIĘKSZYĆ EFEKTYWNOŚĆ MARKETERA NA KAŻDYM ETAPIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH I JAK UNIKNĄĆ PUŁAPEK OBNIŻAJĄCYCH EFEKTYWNOŚĆ?
- Po co potrzebujemy efektywności i co oznacza ten termin?
- Jakich narzędzi potrzebujemy, aby ocenić efektywność?
- Jak zwiększać efektywność na każdym etapie pracy marketingowca?
GŁÓWNE ZAŁOŻENIA SZKOLENIA
Nabycie umiejętności holistycznego oceniania efektywności projektów/zespołów
- Jak w sposób świadomy zwiększać efektywność swoją i swoich zespołów?
- Jak rozliczać się ze swoich działań w sposób efektywny, zrozumiały dla wszystkich interesariuszy i decydentów?
- Jak rozróżnić i zastosować odpowiednie mierniki efektywności do poszczególnych projektów/działań?
PODSTAWOWE INFORMACJE O SZKOLENIU
FORMA |
CZAS |
CENA |
Szkolenie online |
Dwudniowe |
DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU UCZESTNIK:
- Wie, co to efektywność i jaki jest najważniejszy warunek umożliwiający jego poprawną ocenę;\
- Wie, jak zwiększyć efektywność swoją i swojego zespołu na każdym etapie pracy marketingowca (strona miękka i twarda);
- Wie, jakie mierniki efektywności zastosować w warunkach dużych i ograniczonych budżetów;
- Wie, jak dobrać mierniki stosownie do sytuacji, wyzwania, projektu;
- Wie, jakie mierniki są zrozumiałe/akceptowane i stosowane przez zarządzających w ramach marketingu i poza nim (dyrektor generalny, dyrektor finansowy, dyrektor sprzedaży)
- Wie, jak rozliczyć się z celów przy użyciu mierników ogólnobiznesowych (nie tylko marketingowych)
PROGRAM
I ETAP: PRZYGOTOWANIE
Diagnoza => wyzwanie => cele => strategia
- Poprawne zdefiniowanie problemu i postawienie właściwego wyzwania
- Prostota w analizie – bez zbędnych danych zaciemniających obraz
- Cele jako odpowiedź na wyzwanie: jak je stawiać w metodologii SMART, jak je skutecznie komunikować na zewnątrz, jak i kiedy się z nich rozliczać
- Klarowna strategia
- Ćwiczenie: czy historia jest spójna?
II ETAP: AKCJA (EGZEKUCJA)
- Kreatywność w górę, efektywność w górę
- Jak oceniać efektywność reklam
- LINK & Next – miary przy dużych budżetach i jak radzić sobie bez budżetów
III ETAP: ROZLICZANIE Z REZULTATÓW
- Podstawowe mierniki efektywności (zrozumiałe dla wszystkich, używane na co dzień)
- Różnica pomiędzy profitem a profitowością – ważna przy rozliczaniu się z efektywności
- Ćwiczenie: zaproponuj cele i KPI
ZAMIAST PODSUMOWANIA – CASE NA EFEKTYWNOŚĆ
DLA KOGO
Dla managerów średniego szczebla, którzy chcą rozwinąć siebie, swój zespół i swój biznes.
„Szkolenie przygotowałam na bazie własnych doświadczeń, zdobywanych na kierowniczych stanowiskach w działach marketingu i w zarządach międzynarodowych koncernów. Jeśli chcesz skorzystać z mojego doświadczenia – zapisz się na ten kurs”. Iwona Doktorowicz-Dudek.