GŁÓWNE ZAŁOŻENIA SZKOLENIA
Wsparcie kadry zarządzającej i pracowników agencji w wypracowaniu celów i osiągnieciu rezultatów negocjowania i renegocjonowania umów w nowej rzeczywistości gospodarczej. Przygotowanie kompetencyjne do przeprowadzenia rozmów negocjacyjnych z klientami, kontrahentami i podwykonawcami.
PODSTAWOWE INFORMACJE O SZKOLENIU
![]() FORMA |
![]() CZAS |
![]() CENA |
Na żywo |
Dwudniowe |
2550 zł - Cena nie podlega promocji |
DOSTĘPNE TERMINY SZKOLENIA
CEL EDUKACYJNY
- Wsparcie kadry zarządzającej i pracowników agencji w wypracowaniu celów i osiągnieciu rezultatów negocjowania i renegocjonowania umów w nowej rzeczywistości gospodarczej.
- Przygotowanie kompetencyjnie do przeprowadzenia rozmów negocjacyjnych i renegocjacyjnych z klientami, kontrahentami i podwykonawcami.
- Położenie nacisku na budowanie siły w negocjacjach.
- Przekazanie uczestnikom narzędzi wzmacniających ich wiarę w sukces negocjacyjny.
- Dostrzeganie szans w zmieniającej się sytuacji rynkowej.
PROGRAM
Strategie negocjacyjne:
- Strategie i style negocjacyjne.
- Negocjacje problemowe.
- Omówienie zasad rozwiązań satysfakcjonujących obie strony oraz warunków sprzyjających trwałości zawieranych umów.
- Radzenie sobie z trudnymi emocjami w trakcie negocjacji, które nie wspierają osiągania porozumienia.
- Przełożenie wniosków na efektywne wypracowywanie rozwiązań z kontrahentami.
- Negocjacje pozycyjne. BATNA jako narzędzie budowania siły w negocjacjach, zakotwiczanie rozmów.
- Istota zachowań asertywnych w budowaniu siły negocjatora.
- Rola rzetelnego przygotowania. Konsekwencje błędów w ocenie sytuacji negocjacyjnej.
- Rola rozpoznania potrzeb partnerów w przygotowaniu do negocjacji.
- Techniki budowania siły w negocjacjach.
- Negocjacje pakietowe. Negocjowanie kliku uzależnionych od siebie kwestii. Elastyczność w poszukiwaniu rozwiązań. Zasady żądania i udzielania ustępstw.
- Omówienie pod kątem negocjowania różnych pakietów w ramach oferty (opcji oferty).
- Bank pomysłów dla stosowania różnych opcji cenowych w ofertach podczas negocjacji.
Pytania jako narzędzie wywierania wpływu i przełamywania impasu:
- Pytanie konkretne do oferty, inne niż cena.
- Słowa charakterystyczne dla pytań zamkniętych i otwartych.
- Przeformułowywanie pytań zamkniętych na otwarte.
- Angażowanie rozmówcy w znalezienie rozwiązania zamiast niekorzystnych ustępstw.
- Cisza jako element przełamywania impasu.
- Wypracowanie konkretnych pytań, użytecznych w codziennych negocjacjach uczestników.
Trening zadaniowy – renegocjacje umów:
- Scenki na case’ach. Scenariusze rozmów. Informacje zwrotne do przeprowadzonych na szkoleniu negocjacji.
- Omówienie dopasowania stylu rozmowy do uwarunkowań negocjacyjnych. Ćwiczenie poznanych narzędzi i technik.
Doskonalenie osobistych umiejętności negocjacyjnych:
- Narzędzia, które wspierają nabranie dystansu emocjonalnego do negocjacji.
- Triki negocjacyjne – jak na nie reagować. Sposoby radzenia sobie z manipulacją i agresją w negocjacjach.
- Jasne komunikowanie swoich potrzeb i wywieranie wpływu.
Podsumowanie i przygotowanie przez uczestników szkolenia indywidualnych Planów Zmian dot. negocjacji i renegocjacji umów ze swoimi klientami, kontrahentami i podwykonawcami.
DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU UCZESTNIK
- Potrafi opracować i wdrożyć politykę negocjacyjną dla swoich projektów, klientów, podwykonawców
- Jest przygotowany kompetencyjnie do przeprowadzenia rozmów negocjacyjnych i renegocjacyjnych z klientami, podwykonawcami.
- Ma uporządkowaną wiedzę na temat przygotowania, prowadzenia i finalizowania negocjacji z partnerami biznesowymi firmy.
- Potrafi dobrać właściwą strategię negocjacyjną w zależności od kontekstu i celu negocjacji.
- Potrafi wykorzystać procesy psychologiczne wpływające na podejmowanie decyzji w negocjacjach.
- Wie, jak radzić sobie z manipulacją i agresją w negocjacjach.
- Świadomie buduje swoją silę w negocjacjach.
ZAPRASZAMY
Wszystkich pracowników agencji i zarządzających agencją, którzy chcą swobodnie i skutecznie negocjować ze swoimi klientami, kontrahentami i podwykonawcami.
ZAPRASZAJĄ
Trenerzy i konsultanci House of Skills.
Zaczynali na początku lat 90. Dziś są jedną z największych i najdłużej działających na polskim rynku marek szkoleniowo-doradczych. Spektrum oferowanych usług rozciąga się od realizacji programów rozwijających konkretne kompetencje konkretnych grup pracowników do proponowania rozwiązań dla organizacji na poziomie strategicznym.
Specjalizują się w rozwoju menedżerów, bo to właśnie oni mają największy bezpośredni wpływ na rozwój ludzi i organizacji.
DO POBRANIA
JESTEŚ ZAINTERESOWANY? WYPEŁNIJ FORMULARZ KONTAKTOWY