3

 

GŁÓWNE ZAŁOŻENIA SZKOLENIA

Jak przestać być sprzedawcą czy serwisantem dla klienta, a stać się szanowanym partnerem? Jak wypozycjonować relację, żeby zawsze „grać do tej samej bramki”? Jak przejść od „zróbcie to tak” do „wow, każde spotkanie z Tobą to realna wartość dla mojego biznesu”.  Szkolenie przygotowuje uczestnika do nowoczesnej współpracy z klientem, gdzie merytoryka, inteligencja emocjonalna i zaufanie to podstawa. Uczestnicy zdobędą umiejętności otwierania relacji, prowadzenia ich przez sukcesy i trudne momenty oraz zamykania ważnych etapów. Dopasują je do swoich zadań i osobowości.

PODSTAWOWE INFORMACJE O SZKOLENIU

FORMA
SZKOLENIA

CZAS
SZKOLENIA

CENA
SZKOLENIA

Stacjonarnie/Online

Dwa dni(12h)

1800 zł

  

 TERMINY SZKOLENIA



CEL EDUKACYJNY

  • Zbudować kompetencje nowoczesnego współpracowania z klientem,

  • Stworzyć narrację o projektach, które prowadzimy czy rozwiązaniach, które dostarczamy (pitch)

  • W umiejętny sposób prowadzić wywiad, diagnozować potrzeby

  • Challengować założenia, w każdej rozmowie tworzyć wartość dla klienta

  • Komunikować się słowem, ciałem i głosem, budować pewność siebie

PROGRAM

DZIEŃ DOBRY! POZWÓL, ŻE SIĘ PRZEDSTAWIĘ Rozpoczęcie warsztatów od interaktywnej rozgrzewki ciała i głosu, budowanie wizytówek. Uczestnicy wypracowują swoje przedstawienia, które pozycjonują ich w oczach klientów.

  

NIE BĄDŹ SPRZEDAWCĄ, BĄDŹ KONSULTANTEM Współczesny klient oczekuje czegoś więcej niż świetnego wykonania.

Wywiad sprzedażowy – jak prowadzić go dobrze. Narzędzia konsultingowe, mapowanie potrzeb.

Podejście challenger – bądź dla klienta nie tylko wykonawcą, ale przede wszystkim przewodnikiem po bardzo złożonym świecie. Nie dawaj tego, co chce, ale ucz go czego potrzebuje. Mów trudne rzeczy, challenguj założenia, żeby dostarczać jak największą wartość.

Analiza case i zbudowanie przekazu.

  

NIE SAM CEL, ALE I PODRÓŻ. Jak budować doświadczenie dla klienta? O co dbać, żeby klient nie tylko dostał najlepsze, najbardziej kreatywne rozwiązanie, ale także żeby dobrze się czuł na każdym etapie.

Budowanie doświadczenia Premium:

- storytelling, czyli jak opowiadać o celach, oczekiwaniach i swojej marce.

- psychologia klienta, czyli jak adresować ukryte potrzeby i komunikować się z klientem na poziomie logiki, dbając o emocje obu stron.

- doświadczenie, czyli czego oczekuje od Ciebie klient poza samą usługą.

Przykłady i światowe case’y.

  

INTELIGENTNI EMOCJONALNIE Funkcjonalny model inteligencji emocjonalnej, który pozwala na szybkie reagowanie, czytanie potrzeb drugiej strony i budowanie dobrej, empatycznej relacji. Jednocześnie, pozwala na budowanie granic i wzajemny szacunek.

  

PITCH LIKE A PRO Prezentacja swojej propozycji z uwzględnieniem:

- konstrukcji, które wpływają na decyzje klienta,

- nowoczesnego języka korzyści,

- balansu pomiędzy formą i treścią,

- wykorzystanie narzędzi wspierających sprzedaż i obsługę.

  

2022 W SPRZEDAŻY. Przegląd narzędzi, które możesz wykorzystać do wzmocnienia sprzedaży w swojej firmie.

  

JAK TO WYGLĄDA NA RYNKU: Przykłady prawidłowych i nieprawidłowych działań w zakresie budowania relacji z klientem wraz z ich omówieniem. Praca na case uczestników.

  

 DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU UCZESTNIK

  • Otworzy dobrą relację z klientem

  • Zrozumie potrzeby klienta

  • Zbuduje całe doświadczenie sprzedaży

  • Odpowie na nie, często otwierając klienta na zupełnie nowe tematy

  • Zadba nie tylko o wynik, ale też wysoki NPS klienta

  • Pozna nowoczesne technologie wspierające sprzedaż

  • Rozwinie umiejętności związane z Inteligencją Emocjonalną

ZAPRASZAMY

Pracowników sektora, w tym właścicieli firm oraz osoby zarządzające firmami marketingowymi, osoby zajmujące się sprzedażą i współpracą z klientami.

  

DO POBRANIA


broszura szkoleń dofinansowanych

 JESTEŚ ZAINTERESOWANY? WYPEŁNIJ FORMULARZ KONTAKTOWY