WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI
Szkolenie ma na celu dostarczenie głębokiej wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu tworzenia, zarządzania oraz oceny briefu klienckiego. Uczestnicy dowiedzą się, jak efektywnie współdziałać z agencjami, kierować procesem briefowania, biorąc udział w interaktywnych wykładach, warsztatach praktycznych, symulacjach briefowania, analizach case studies i dyskusjach grupowych.
Szkolenie ma na celu dostarczenie głębokiej wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu tworzenia, zarządzania oraz oceny briefu klienckiego. Uczestnicy dowiedzą się, jak efektywnie współdziałać z agencjami, kierować procesem briefowania, biorąc udział w interaktywnych wykładach, warsztatach praktycznych, symulacjach briefowania, analizach case studies i dyskusjach grupowych.
Uczestnicy szkolenia zdobędą umiejętności pozwalające na:
- Dogłębne zrozumienie kluczowych elementów briefu klienckiego i ich roli w procesie planowania kampanii marketingowych.
- Efektywne tworzenie i zarządzanie briefami, zapewniające jasność komunikacji i realizację celów marketingowych.
- Skuteczne negocjowanie i komunikację z agencjami.
PROGRAM
- Wprowadzenie do briefu klienckiego: omówienie kluczowych elementów briefu i ich znaczenia dla efektu kampanii marketingowych.
- Tworzenie efektywnego briefu: praktyczne warsztaty na temat formułowania celów, oczekiwań i wymagań w briefie.
- Zarządzanie procesem briefowania: metody organizacji i kierowania procesem briefowania, w tym współpraca i komunikacja z agencjami.
- Komunikacja i negocjacje z agencjami: techniki budowania skutecznej komunikacji i negocjacji z partnerami marketingowymi.
- Analiza case studies: przykłady z życia wzięte, pokazujące udane i mniej udane praktyki briefowania.
- Symulacje briefowania: ćwiczenia pozwalające na praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy.
- Feedback i optymalizacja: metody zbierania informacji zwrotnej i wykorzystania jej do poprawy procesów briefowania.
DLA KOGO
Pracowników działów marketingu:
- Operacyjnych pracowników na wszystkich szczeblach, odpowiedzialnych za codzienne działania marketingowe.
- Osób współpracujących z agencjami, zaangażowanych w tworzenie i realizację kampanii, poszukujących skuteczniejszych metod komunikacji.
Pracowników prokurementu i działów zakupów:
- Specjalistów odpowiedzialnych za procesy wyboru agencji i partnerów biznesowych, którzy chcą lepiej zrozumieć specyfikę pracy agencji marketingowych, aby efektywniej zarządzać tymi relacjami.
- Osób chcących pogłębić swoją wiedzę na temat kluczowych aspektów briefów marketingowych.
Pracowników agencji komunikacyjnych/marketingowych:
- Pracowników mających bezpośredni kontakt z klientem, którzy odpowiadają za zrozumienie zadań i oczekiwań klienta, chcących usprawnić proces przyjmowania i realizacji briefów.
- Specjalistów z różnych działów agencji (reklama, digital, event, PR, technologia, produkcja), pragnących doskonalić swoje umiejętności w zakresie interpretacji i realizacji briefów, w celu zwiększenia efektywność tworzonych kampanii.
Szkolenie jest również otwarte dla menadżerów projektów, liderów zespołów kreatywnych i wszystkich, którzy są zaangażowani w proces planowania i realizacji kampanii marketingowych.
FORMA
ONLINE
ZDALNE W CZASIE RZECZYWISTYM
ONLINE
ZDALNE W CZASIE RZECZYWISTYM
TERMIN
CENA
1.500 zł
+ VAT
1.500 zł
+ VAT